Cata Skrevet 7. april 2012 #561 Skrevet 7. april 2012 Ååååååååå, dette må være den koseligste KG-tråden i verdenshistorien. Gratulerer så mye med både jobbmann og blivende familieforøkelse. 10
Gjest Katee Skrevet 7. april 2012 #562 Skrevet 7. april 2012 Gratulerer! så koselig med oppdatering! 1
alkasil Skrevet 7. april 2012 #563 Skrevet 7. april 2012 Jeg må bare si at jeg hang litt på KG da denne tråden kom, var helt ny, og greide å trykke på mailoppdateringer på den. Syntes det var så spennende historie, og på grunn av mailoppdateringene har jeg lest det som har vært. Jeg møtte min nåværende samboer rett rundt da tråden ble laget, og det gjorde jo selvfølgelig sånne ting som dette ekstra spennende, og er så glad for at det har ordnet seg for deg også TS
Mr.Omg Skrevet 7. april 2012 #564 Skrevet 7. april 2012 Dette er så mye bedre enn tv-drama Gratulerer TS! 1
Ardilla Skrevet 7. april 2012 #565 Skrevet 7. april 2012 Happy ending, looove it!!! Gratulerer så mye og takk for at du tok deg tid til å oppdatere! Men nå trenger vi en ny bussmann-historie...noen som har truffet på en potensiell mr.riktig i påska?? 1
krympeline Skrevet 7. april 2012 #566 Skrevet 7. april 2012 Happy ending, looove it!!! Gratulerer så mye og takk for at du tok deg tid til å oppdatere! Men nå trenger vi en ny bussmann-historie...noen som har truffet på en potensiell mr.riktig i påska?? Jeg har, men han er opptatt og bor i et annet land ...
Ardilla Skrevet 7. april 2012 #568 Skrevet 7. april 2012 Jeg har, men han er opptatt og bor i et annet land ... Kjedelig at mr.riktig både skulle vise seg å bo i utlandet og være opptatt på samme tid... ..men ikke gi opp! Se bare på TS som begynte med bussmannen, mellomlandet hos på/av-mannen før hun på elegant vis landet hos jobbmannen - og nå er gravid. Magisk! Du skal se det dukker opp en litt mer tilgjengelig kar i løpet av våren 1
Binta Ba Skrevet 7. april 2012 #569 Skrevet 7. april 2012 Aaaaw..for en koselig tråd:D Og liker det at TS kom tilbake og oppdaterte alle sammen. Gratulerer så masse! ( Kjente jeg heiet på Bussmannen underveis.. )
Gjest Wolfmoon Skrevet 9. april 2012 #570 Skrevet 9. april 2012 Gratulerer ts. Må si meg enig med de andre, må være den koselige tråden her inne noensinne
Eske Skrevet 10. april 2012 #571 Skrevet 10. april 2012 (endret) Fantastisk!! :strix: Hurra for jobbmannen! (Også håper jeg så veldig at bussmannen er lykkelig.. Jeg synes du burde hoppe på bussen hans og spørre!) Endret 10. april 2012 av Eske 5
redchilli Skrevet 26. april 2012 #572 Skrevet 26. april 2012 Gratulerer Selv om jeg ikke greier helt å gi slipp på bussmannen Han smeltet KG damenes hjerter :gjeiper:
Steinar40 Skrevet 26. april 2012 #573 Skrevet 26. april 2012 Fatter ikke hva som er så flott med denne busemannen altså! hehe Kvinnfolk er noen rare dyr ihvertfall! Det er sikkert! 1
Gjest Anna.S Skrevet 26. april 2012 #574 Skrevet 26. april 2012 For en koselig tråd! Burde blitt film!!! :D
Sophia Skrevet 21. juni 2013 #575 Skrevet 21. juni 2013 Det var noen som linket til denne tråden i en annen tråd. Nå har jeg lest hele og må bare si at dette må være den koseligste tråden på hele KG, med den beste TS'en som er så flink til å komme med oppdateringer Håper du koser deg med jobbmannen og bebbisen nå! Og at bussmannen har funnet kjærligheten han også 7
Ixnay Skrevet 22. juni 2013 #576 Skrevet 22. juni 2013 For en hyggelig oppdatering! Gratulerer så mye TS, har vært morsomt å følge historien din! 1
LineGourmet Skrevet 24. juni 2013 #577 Skrevet 24. juni 2013 Fulgte med i begynnelsen på denne kjærlighetsfilmen - morsomt at tråden har vart så lenge. En liten reality dagbok Gratulerer ts med happy forhold og baby 1
Raven Emerald Skrevet 24. juni 2013 #578 Skrevet 24. juni 2013 Regner med babyen er født nå. Og at det ble en gutt, som fikk navnet Buss-mann. ^^, 4
mckinley Skrevet 25. juni 2013 #579 Skrevet 25. juni 2013 For en opplevelse å lese gjennom denne tråden! Føler meg like emosjonell som når jeg har sett en rørende kjærlighetsfilm, som om jeg kjenner dere! Gratulerer så mye. 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #580 Skrevet 22. juni 2014 Regner med babyen er født nå. Og at det ble en gutt, som fikk navnet Buss-mann. ^^, Hehe... Babyen er født nå, han har blitt halvannet år og løper rundt som en virvelvind. men han heter ikke Buss-mann da. Måtte se om jeg fant tråden min, det er lenge siden, og artig å se hvordan livet utvikler seg. Buss-mannen flyttet, og sluttet å ta den bussen, han har jeg ikke noe kontakt med. På-mannen slenger inn en kommentar i hytt og pine på Facebook, men har kommet seg videre og har blitt samboer. Jobb-mannen, babis og jeg, har det helt supert. men tror jeg må lese litt igjen, bare for å ha noe å flire av. Anonymous poster hash: b9167...7c0 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå