Gå til innhold

Utflod

Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Hva gjør du for å skule overfor partner at du har utflod?

Skjuler du det?

Hvis du har fått utflod i trusa og bor sammen med typen, vasker du trusa før du legger den til trommel-vask,- slik at typen din ser at du har utflod?

Jeg er hysterisk. Går med truseinnlegg når jeg ikke er hjemme, og går på do og tørker det vekk hvis jeg kjenner at det kommer. Jeg vasker sjeden ved dusjing før jeg møter han. Har ikke sex med lyset på hvis jeg vet jeg har det i trusa, osv osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Utflod er jo en normal ting, en kjæreste bør vite at det forekommer og at det er normalt. Nå er det jo jeg som står for klesvasken i huset, men ville likevel ikke gått inn for å skjule det noe spesielt om det var omvendt. Sånn er det. Har man mye er det jo greit å bruke truseinnlegg, men ellers bør du avvenne deg med å tenke så mye på det. Han hadde nok ikke brydd seg om han oppdaget at du hadde litt utflod i trusa, akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjuler? Jeg bruker truseinnlegg hele tida jeg da, men. Ellers blir det bare vått, kaldt og ekkelt. Og skifter truseinnlegg før sex, men har aldri tenkt på å skjule det på noen måte. Heller ikke i begynnelsen av forholdet.

Forøvrig skal ikke skjeden vaskes, og det kan tenkes at utfloden din blir verre på grunn av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Hm, jeg vasker vel ikke sånn sett, men tar dusjhodet der nede og figrer meg sev. :) Har ikke så mye utflod egentlig, men synes det er ekkelt likevel...

Men skjuler dere truseinnlegget da? Eller viser dere det også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går verken inn for å skjule eller vise fram truseinnlegget, om du skjønner hva jeg mener. Gjør ikke noe mer fra eller til enn jeg hadde gjort om det ikke var der, sånn kanskje sett bort fra at jeg passer på at trusa ikke ligger og "spriker" med innlegget ut om den havner på gulvet før/under sex. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Men hvis typen din vil fingre deg da? Lar du han ta på truseinnlegget da? Eller går du først på do og tar det av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han tar vel ikke på truseinnlegget da heller? Han tar jo på meg. Nå bruker jeg Libresse SoSlim da, og det kjennes nesten ikke.

Tror virkelig ikke du behøver å bekymre deg sånn for dette. Det viktigste er at du føler deg komfortabel. Føler du deg mer komfortabel med truseinnlegg så bruker du det. Hvis du føler deg mer komfortabel uten så lar du være. :) Men jeg tror ikke at kjæresten din bryr seg om det skulle være det ene eller det andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Dette har jeg også lurt litt på!!!

Hva gjør man med truseinnlegget i "kampens hete"?? Stoppe han og si; Vent litt skal bare gjemme unna det flekkete innlegget i trusa? Hva hvis han (og du) har litt "hastverk" og han river av deg trusa? Skal man stoppe han da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Hm.., jeg synes nå at alle truseinnlegg synes og kjennes jeg da... :sjenert:

Jeg tror typen synes det er ekkelt nemlig, for han hadde skikkelige problemer med å si ordet "utflod" en gang vi snakket om det. Og han HATER når jeg har mensen... Det skal sies at han hadde en ex før meg som gikk på p-sprøyta og derfor ikke fikk mensen, så han er ikke vant til det...

Hvordan skal jeg gå frem da? OM et år flytter vi nok sammen, og jeg må ha en plan for hva jeg skal gjøre da... En eller annen gang vil han jo se det, og vil ikke gi han sjokk heller. Skal ikke mye til før han freaker. Han tåler ikke se tampongsnora engang.

Vet jo at det er han og ikke jeg som er problemet, men likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes gjør det jo, men bare hvis jeg tar av meg trusa og viser det fram eller legger trusa med innlegget ut på gulvet. Særlig for min del som bruker svarte truser. Men det er sjelden et tema og samboer har aldri nevnt noe.

Ordet "utflod" er det mange som synes er utrolig ekkelt, min samboer liker det heller ikke, men utflod, tamponger, bind og truseinnlegg er liksom noe som hører med når man er jente, og skal man være kjæreste med en så må man nesten bare finne seg i det. ;) Nå har det aldri vært et tema her i hus, annet at han vet/har fått med seg at jeg bruker det. Men tror det er å foretrekke fremfor "grisete" truser da.

Hvis mengden er så sjenerende som det høres ut for noen her, så er det jo mulighet for å gjøre et legebesøk og høre om noe kan gjøres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig situasjon.Prater dere ikke med deres partner?Vet han ikke at utflod er normalt for jenter?

Her snakker jeg med mannen om kviser,hårfjerning i bikinilinja ,mens,utflod osv osv Meste som har med kroppen å gjøre.

Er i mitt syn normalt at en deler slike ting når en er i et seriøst forhold.

Ikke at jeg løper ut dodøra og legger ut om NÅ skulle du ha sett DEET utflodet jeg hadde! Ikke stapper jeg innlegg i ansiktet på han heller (nå bruker jeg ikke innlegg men kun tampax ved mens)

Men en kjappis kan fint funke om du sier et sec ,bare fjerne innlegg/truse/whatever

har en så mye at det plager deg,kontakt legen

Endret av Kårky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg har aldri tenkt den problemstillingen engang. Jeg har normalt med utflod og bruker ikke truseinnlegg, det synes jeg er klamt og ekkelt.

Ja jeg har utflod for jeg er jente og det vet de fleste gutter over 14 år.

Han høres litt over gjennomsnittet pysete ut.

Om han skal fingre deg så tar du vel av deg trusa og legger den på gulvet med truseinnlegget ned, ikke verre enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg liker ikke å slenge truser med utflod i vasken, er jo like udelikat som om det er bremsespor i hans bokser.

Jeg pleier å ha en liten pose som jeg legger de i etter at de er brukt, så vasker jeg ca 1-2 ganger i uken. Posen oppbevarer jeg i kles-skapet i mellomtiden, Da henter jeg posen når jeg vasker, putter inn trusene, og så blir de rene og pene :D

Han spurte meg en gang hvorfor; da sa jeg det. At jeg ville ikke at han skulle ha gleden av å se utflod. Han sa at han satte pris på det, selv om det var en naturlig greie og han forstod at jeg ikke hadde lyst til å la de slenge rundt i kurven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

Er det noen gutter her som kan svare?

Hva med når man har fått utflod i trusa da, og typen har lyst til å slikke deg? Hva gjør du da? Tenk om han ser utfloden før han skal sette i gang å slikke? Det kan jo ikke være delikat å sleike en fitte som har vært oppi utflod?

Åh, det er så mye jeg lurer på, hehe...

Må bare si det en gang for alle; det er ikke MYE det er snakk om, men det er der...

Typen er 31 BTW. Hehe, burde lese seg opp litt på dame-ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selvfølgelig har du utflod. Om typen får akutt nød og baremå ned i buksa di,så er det vel ikke værre enn at du tar en klut og vasker over.Du får ting som er normale til å høres helt forferdelig ut og lager store problemer ut av ingenting.

Ser typen utflodet som du bemerker,så enten sier han i fra eller så kan han la være..

Mann på 31 år burde da vite at damer har utflod.Takler han det ikke får han bare la være da.(eller la han hjelpe til med å vaske litt)

Skifter en ikke truseinnlegg på toalettet vanligvis? Fleste jeg kjenner bretter innleggene og ruller de inn i litt toalett papir før de går i søpla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...