Gjest Anonymous Skrevet 26. september 2003 #1 Del Skrevet 26. september 2003 Leste i en annen tråd at denne skal være veldig god. Leter etter en ny parfyme og lurer på om noen kan forklare meg hvordan den lukter (sikkert litt vanskelig, men er den søt,tung,krydret eller?) Og hvor selges den? Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rachel Skrevet 26. september 2003 #2 Del Skrevet 26. september 2003 Hvordan skal man beskrive den, da? Syrlig og litt søt, peonblomster (?), friske roser, eksotisk treverk, den lukter rent og glamorøst.. Fant en beskrivelse på nett... Nino Cerruti -1881 Sheer and woodsy floral With the coolness of elegance With the scent of sparkling flowers and natural essences Den er rett og slett nydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. september 2003 #3 Del Skrevet 26. september 2003 Takk for svar! Hvem passer den til? Ungdommer, unge damer eller modne damer? Kanskje alle tre? Jeg er 22. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. september 2003 #4 Del Skrevet 26. september 2003 Er det denne http://www.mytravelairshop.no/index.asp?ur...3Fitemno%3D2443 eller denne http://www.mytravelairshop.no/index.asp?ur...3Fitemno%3D6689 ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. september 2003 #5 Del Skrevet 26. september 2003 Er det denne http://www.mytravelairshop.no/index.asp?ur...3Fitemno%3D2443 eller denne http://www.mytravelairshop.no/index.asp?ur...3Fitemno%3D6689 ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rachel Skrevet 26. september 2003 #6 Del Skrevet 26. september 2003 Den passer til de fleste, vil jeg tro. Jeg har iallefall brukt den siden jeg var 17. Nå er jeg noen år eldre. Det er den rosa flasken du er ute etter. (Den andre linken din.) Den grønne er sommer-utgaven, den har jeg ikke luktet på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 26. september 2003 #7 Del Skrevet 26. september 2003 Nja, det er vanskelig å beskrive hvordan den lukter, da. Det du kan gjøre, er å titte innom et parfymeri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 26. september 2003 #8 Del Skrevet 26. september 2003 Jeg synes den er helt nydelig. Den grønne er også god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 26. september 2003 #9 Del Skrevet 26. september 2003 Hmmm... Jeg er også på jakt etter ny parfyme, og syns denne høres ut som om den kan være noe for meg! :D *Løpe til parfymeriet i morgen* Dina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 26. september 2003 #10 Del Skrevet 26. september 2003 Den er god ja ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liza Skrevet 26. september 2003 #11 Del Skrevet 26. september 2003 den er BEST!! har brukt den siden jeg var 13-14 år, nå er jeg 22... blir aldri lei den! har dusjgele, deo, body-lotion og parfymen, den er fest-parfymen min, blir i skikkelig godt humør av den! :D den lukter bare DEILIG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rachel Skrevet 27. september 2003 #12 Del Skrevet 27. september 2003 Den selges på parfymerier og på www.strawberrynet.com. Prisen er ikke avskrekkende, en del rimeligere enn f.eks Chanel-parfymer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 27. september 2003 #13 Del Skrevet 27. september 2003 Skal ut på TaxFree-shopping denne uka, kanskje jeg prøver denne jeg og da... Har hørt mye skryt av den, men er ikke sikker på om jeg vet hvordan den lukter... *vente i spenning* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 28. september 2003 #14 Del Skrevet 28. september 2003 Synes den lukter glamour, kasjmirklær og Roma lang vei. Den er rett og slett deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå