Gjest AnonymBruker Skrevet 7. juli 2010 #1 Del Skrevet 7. juli 2010 Når jeg bare tisser, pleier jeg å tørke både forfra og bakover, og bakover og forfra. I en og samme bevegelse starter jeg ved klitten, tørker godt inni, og stopper litt før rumpehullet før jeg drar tilbake igjen. Jeg syntes det er så ekkelt å ta hånda bak ved rumpa liksom.. Så tar den mellom beina istedet.. Når jeg har bæsjet også, tar jeg kun og tørker meg forfra og bakover, MEN jeg tar en siste "dråpesjekk" bakfra og forover. Er jeg uhygenisk? Hva kan skje mtp måten jeg tørker meg på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tineline Skrevet 7. juli 2010 #2 Del Skrevet 7. juli 2010 Du kan spre bakterier fra rompa til urinveiene og få urinveisinfeksjon. Så enkelt er det. Jeg har vokst opp med legemor, og hun var VELDIG nøye på opplæringen på do. Armen skal ned bak rompa og kun trekke forfra og bakover. Skift eventuelt papir til dråpesjekken. Det gjelder uansett om du bare har tisset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. juli 2010 #3 Del Skrevet 7. juli 2010 Nå jeg har tisset så tørker jeg meg kun fra bakover til forover og når jeg bæsjer så begynner jeg med fra forover mot bakover og avlsutter fra bakover mot forover for å få med alt, hvis ikke så blir det alltid noe igjen. Og jeg har hatt UVI en gang ved graviditet. Jeg skal absolutt ikke anbefalle det, men det fungerer for meg. Må jo si det da, at jeg avslutter ved perineum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 8. juli 2010 #4 Del Skrevet 8. juli 2010 Når jeg tisser tar jeg hånden ned mellom bena ved tissen og jeg tørker meg alltid fra vagina og frem mot klitoris - altså fremover. Når jeg bæsjer, tar jeg alltid hånden ned bak rumpa, og tørker alltid bakover. Skal jeg dobbeltsjekke om tissen er tørr, tar jeg et nytt papir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå