Gjest AnonymBruker Skrevet 7. juli 2010 #1 Del Skrevet 7. juli 2010 Jeg tørker MYE, flere papirrunder, tørker frem og tilbake og til sidene. Tilslutt kommer det ikke mer på papiret og jeg tror jeg er ferdig tørket. Men så skal jeg ta av meg g-strengen på kvelden, og der er det spor etter meg selv. Flere som har det sånn? Er det vanlig? Dette gjelder bare når jeg bruker g-streng, men jeg vil ikke slutte med å gå med dem bare pga dette, for det er andre positive sider ved dem. Hva skal jeg gjøre for å unngå dette problemet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. juli 2010 #2 Del Skrevet 7. juli 2010 Du trenger bare tørke 2 ganger hvis du gjør det ordentlig. Pass på at du kjenner at du tørker og dytter litt på ved utgangen og så er det som regel fint. Er sjelden jeg finner noe i stringen etter en slik dotur. Er som regel bare utflod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 7. juli 2010 #3 Del Skrevet 7. juli 2010 Kan kun svare for meg selv, men jeg opplever at det holder å tørke en gang. Det høres ut som du gnir dritten rundt? Jeg pleier å spre rompeballene og legge dem i spenn (altså legge dem ut til hver sin side på dosetet) og bæsje. Når jeg er ferdig tørker jeg med å dra papiret fra tissen bakover mot rompehullet. Gnir ALDRI til sidene, bare bakover! Denne linken var forresten gull vært for min bæsjing: http://www.youtube.com/watch?v=CLZCoOwn0Jo&feature=channel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. juli 2010 #4 Del Skrevet 7. juli 2010 Jeg gnir ikke dritten rundt, og jeg tørker hardt, jeg tar så hardt i at jeg kommer "inni" rompehullet t.o.m... Men resultatet er alltid det samme... Skal prøve det som han dritt-mesteren tipser om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. juli 2010 #5 Del Skrevet 7. juli 2010 Tror det kan "lekke" litt ut etterpå. Hverfall hvis det er varmt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 7. juli 2010 #6 Del Skrevet 7. juli 2010 Du skal ikke trenge å tørke deg inni rompehullet, og det er værtfall ikke bra for deg! (tenker da på hemmoroider osv) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2010 #7 Del Skrevet 7. juli 2010 Du skal ikke trenge å tørke deg inni rompehullet, og det er værtfall ikke bra for deg! (tenker da på hemmoroider osv) Bruke vann?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gbnj Skrevet 7. juli 2010 #8 Del Skrevet 7. juli 2010 Jeg tørker MYE, flere papirrunder, tørker frem og tilbake og til sidene. Tilslutt kommer det ikke mer på papiret og jeg tror jeg er ferdig tørket. Men så skal jeg ta av meg g-strengen på kvelden, og der er det spor etter meg selv. Flere som har det sånn? Er det vanlig? Dette gjelder bare når jeg bruker g-streng, men jeg vil ikke slutte med å gå med dem bare pga dette, for det er andre positive sider ved dem. Hva skal jeg gjøre for å unngå dette problemet? Kan hende avføringen ikke har optimal konsistens, mer om det her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. juli 2010 #9 Del Skrevet 7. juli 2010 Noen som har prøvd det på den linken? Høres jo logisk ut da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pucifer Skrevet 7. juli 2010 #10 Del Skrevet 7. juli 2010 Jeg må ofte tørke flere ganger, noen ganger vaske meg der bak også. Men nå har jeg en sykdom som også fører til variende avføring, og den kan derfor være litt "seig" (uff for en forklaring ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 7. juli 2010 #11 Del Skrevet 7. juli 2010 Noen som har prøvd det på den linken? Høres jo logisk ut da! Jepp! Jeg har putta en tilitersbøtte på do, den setter jeg beina på hver gang jeg bæsjer. Funker kjempebra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 8. juli 2010 #12 Del Skrevet 8. juli 2010 Høres ikke ut som om kostholdet ditt er bra? Siden du må tørke deg så mange ganger, og selv da siver det mer ut etterpå? En avføring skal være lang og fast. Når jeg tørker meg er det som regel ikke noe dritt på papiret. Jeg tørker meg to ganger for å dobbeltsjekke. En sjelden gang, når jeg har spist mye dårlig mat, er avføringen dårlig, og jeg må tørke meg flere ganger. Se på kosthodet ditt, så skal du se at bæsjen blir bedre og du slipper å lekke Noen mennesker kan spise hva de vil uten at det syns på bæsjen, men de fleste må tenke over hva de putter i tarmen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå