Gjest AnonymBruker Skrevet 7. juli 2010 #1 Del Skrevet 7. juli 2010 Heisann! Jeg har et kne (eller to) som noen ganger kommer med et kraftig "pop", og skrikende, skarp smerte. Smerten varer ikke lenge. Er snakk om noen sekunder bare (5-10), men den får meg virkelig til å ville skrike. Dette skjer som regel hvis jeg har sittet på huk eller kne i over 15 sekunder. Skjer ikke hver gang, men skjer relativt ofte. Noen ganger skjer det i begge knærne på likt, mens andre, kun i ett. Jeg har googlet litt, men kan ikke finne noe som helst som ligner på dette. Finner bare masse om hvis kneet knekker og det ikke er smerte, eller langt mer alvorlige skader. Har drevet med en rekke ulike aktiviteter gjennom årene, og overbelastet knærne mine etter litt for mye skikjøring for noen år tilbake. De er i relativt grei form nå (foruten denne popingen) med mindre jeg anstrenger dem for mye (noe jeg ikke har gjort i det siste). Vet ikke om dette har noe å si. Er det noen som har opplevd eller hørt om noe lignende? Isåfall, hva var årsaken? Jeg vet at jeg burde kontakte lege, men er ikke så veldig stort problem siden jeg ikke sitter på huk eller kne så veldig ofte, dessuten har jeg ikke råd til å drive med 3429948 legebesøk akkurat nå (fattig student). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå