Fandenivoldsk Skrevet 7. oktober 2010 #41 Skrevet 7. oktober 2010 Mobil iPod Røyk Lighter Pengbok Kortholder Tyggis Metropass Husnøkler Planner Penn Hårbørste Sminkepung
Wonders Skrevet 7. oktober 2010 #42 Skrevet 7. oktober 2010 sko til jobb, går mye i støvler ute, og må bytte når jeg er på kontoret.
Gjest Sommertid Skrevet 9. oktober 2010 #43 Skrevet 9. oktober 2010 (endret) Skal vi se hva jeg finner oppi her - penger - papir - paracet - undertøy (?) - hårstrikk - penn - deodorant - fjernkontrollen til macen min - t-skje - nåler - sminkepung - lipsyl - gamle nøkkelkort som jeg glemte å levere inn etter vi var på ferie - mobil - lommebok - røyk - ligher Endret 9. oktober 2010 av Sommertid
Tiarra Skrevet 9. oktober 2010 #44 Skrevet 9. oktober 2010 Hvilken da? Hehe... Jeg bruker mange vesker og det blir nesten alltid noe liggende igjen. Jeg hadde disse tingene oppi den veska jeg hadde med i dag: Veggpynt (?) Telysholder (?) Skjerf Mobil og handsfre Lommebok Nøkler Den jeg skal ha med i morgen Pass og lommebok
Hoppetaujenta Skrevet 9. oktober 2010 #45 Skrevet 9. oktober 2010 Har èn liten sekk i bruk, og i den er det romslig: En lypsyl En kam med strikk surret fast rundt skjeftet Lommeboka Nøkkelknippet og en penn. Livet er herlig dere!
Fantomina Skrevet 9. oktober 2010 #46 Skrevet 9. oktober 2010 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
Tiarra Skrevet 9. oktober 2010 #47 Skrevet 9. oktober 2010 Jeg skjønner at jeg pakker lett sammenlignet med mange andre Hverdagsveska mi inneholder: Bankkort Treningskort Busskort Litt penger Migrenemedisin Semesterkort Et mood ring-kort (kjøpte mood ring i sommer sammen med kollegaene mine, og kortet ble liggenede ) (Det ovennevnte ligger i pengboka, så det er med uansett hvilken veske eller sekk jeg bruker) En lipgloss En leppepomade En hårstrikk To singelnåler To våtservietter Nøkler Mobiltelefon Ligger kortene og penga løst i veska? Har og med disse men de er i lommeboka.
Tiarra Skrevet 9. oktober 2010 #48 Skrevet 9. oktober 2010 Hehe, jeg hører nok til kategorien stor veske med en mengde ukjent innhold / fast inventar. Kanskje jeg også skal benytte anledningen til en opprydning? Skal vi se... Husnøkler Bilnøkler Vannflaske Lommebok iPhone Paracet Leppepomade Tyggis 3 penner so far so good... Paraply (alltid med uansett sol eller regn) masse kvitteringer (jeg er tydeligvis ikke den eneste som mottar en kvittering og stapper den rett ned i veska uten å noensinne se på den igjen! Flere av dem har ligget der så lenge at teksten er slitt bort) Menthos pakke En haug med fag-artikler, enkelte rimelig krøllete og most ned i bunnen av veska Uff, dette blir verre og verre... Restene av en knukket penn Løse menthos Restene etter noen gamle kinobilletter En flyer for et treningssenter like ved der jeg bodde før En ødelagt øredobb (det var den som skulle fikses det ja...) Ja, det var vel det... det var tydeligvis på tide med opprydding! Takk KG-folket for sparket bak Kjenner meg i veldig mye av dette
Fantomina Skrevet 9. oktober 2010 #49 Skrevet 9. oktober 2010 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
Tiarra Skrevet 9. oktober 2010 #50 Skrevet 9. oktober 2010 (endret) Som jeg skrev, så ligger det i lommeboka, og lommeboka ligger i den veska eller sekken jeg bruker Gikk litt fort. My bad;) Endret 9. oktober 2010 av Tiarra
Fanta Exotic Skrevet 9. oktober 2010 #51 Skrevet 9. oktober 2010 lommebok hårbørste nøkler til leiligheten nøkler hjem til mamma sminke håndkrem tamponger hengelås resept til prevensjon almanakk Ibux mobil sånn selvforsvarspray kulepenn Plaster lypsyl
peace Skrevet 22. oktober 2010 #52 Skrevet 22. oktober 2010 Hmmm.... Det jeg alltid har med: Nøkler Lommebok/kortholder (litt ettersom hva jeg bruker) Iphone Håndkrem Paracet/Ibux Tamponger Pastiller/tyggis Hårstrikk/hårnåler/hårbånd Mascara Lipgloss (gjerne litt forskjellige) 7.sans Kulepenn
Kassiopeia Skrevet 23. oktober 2010 #53 Skrevet 23. oktober 2010 Lommebok Kortholder Busskort studentkort Kulepenn Pass Pudder Røyk Mobil Lipgloss Lypsyl Kajal Tyggis
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2010 #54 Skrevet 23. oktober 2010 Bankkort, busskort, nøkler, leppepomade og ipod
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2010 #55 Skrevet 23. oktober 2010 Bankkort, busskort, nøkler, leppepomade og ipod Åja, mobil
Gjest idakaroline Skrevet 23. oktober 2010 #56 Skrevet 23. oktober 2010 Jeg har: - iPhone - Headset - Lommebok - Busskort - Lypsyl - Bind - Tamponger - Paraply - Notatbok - Pen - Rabattkupponger fra diverse steder - Vannflaske - Smertestillende - Nøkler - Håndkrem - Tyggis Av og til har jeg også gnagsårplaster, avhengig av åssen sko jeg går med
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå