Gjest Pucifer Skrevet 26. juli 2010 #21 Skrevet 26. juli 2010 Normalt sett så går jeg ikke med veske, men om jeg skal ha med meg en veske så er det til to forskjellige anledninger. 1) Vi skal ut på langtur, da er dette med; -røyk -lommebok -sudoku -penn -dagboka -flaske med vann -lakerol -iPod -mobil -og sikkert andre ting jeg ikke klarer å komme på. 2) Jeg er ute på tur med ilderen min -da har jeg et lite håndklede i veska samt ilderen min. Ikke noe mer enn det
marylinm Skrevet 26. juli 2010 #22 Skrevet 26. juli 2010 eg har ikke såå mange ting der. nøkler, mobil,ørepropper, solbriller, fotoapparat, røyk, lightere, lipglosser, litt annet sminke, lommebok, parfyme, og litt papirer. : )
LetThemEatCake Skrevet 26. juli 2010 #23 Skrevet 26. juli 2010 1 digital systemkamera med 4 objektiv, 2 analoga kameror och 5 rullar film, 1 inbjudan till efterfest med ett känt svenskt band, 14 ölbiljetter till en bar jag aldrig kommer att besöka igen, öronproppar, 1 ölflaska, nycklar, legitimation och 2 kronor.. Jag festade alltså järnet sist jag hade väskan med mig, haha.
Plutseliten Skrevet 26. juli 2010 #24 Skrevet 26. juli 2010 Lommebok, solbriller, nøkler, mobiltelefon, kammer, hårstrikk, hårspenner, lipgloss, foundation, paracet, vannflaske, håndkrem, tyggegummi, søppel (kvitteringer, utgåtte bussbilletter et), litt papirer, busstabell, tamponger, øredobber og kulepenner.
Gjest Raindrops Skrevet 3. august 2010 #25 Skrevet 3. august 2010 Jeg er totalt veskemenneske. Jeg har altså: iPod, headset, tamponger, intimservietter, caps, lipgloss, småpenger, kortholder, bussruter, tyggis, penn, notatblokk, lettlest bok, solbriller, hårbørste, hårstrikk, hårspenner, nettbankdings, øredobber, noen armbånd, vannflaske, nøkler, mobil, lightere, fotokamera, speil, pinsett, pudder, mascara, p-piller, lader til mobil og iPod, paraply, undertøy, smertestillende, sjal, også har jeg alltid litt godteri med meg.
Gjest Katee Skrevet 4. august 2010 #26 Skrevet 4. august 2010 (endret) Hmmm... Skal vi se: - husnøkkel - jobbnøkkel - lommebok - mob - 1 bok (Akkurat nå: Definitely dead) - tampax - tyggis - ibux - ingefærtabeletter - druesukker - lipgloss - double fix mascara + annen sminke - paraply - ekstralinser - brillerens - solbriller - linsevæske - pusseklut - blot film (fortsatt ubrukt) - øredobber - kodebrikke - hårnåler - hårspray - iPod Puh! Endret 4. august 2010 av Alyah
Gjest *Twinklestar* Skrevet 4. august 2010 #27 Skrevet 4. august 2010 - mobil - nøkler - lommebok - lypsyl - ipod - håndkrem - almanakk - penn - paracet/imigran - tyggis det var vel i grunn det
Gjest Violently Happy Skrevet 17. august 2010 #29 Skrevet 17. august 2010 Lurer på hva du har i veska di? Nøkler Pengepung Mobil.
LitaPia Skrevet 20. september 2010 #31 Skrevet 20. september 2010 Ok, fin anledning til å rydde ut av (den altfor store) veska mi: - Pengebok - Husnøkler -bilnøkler - 3 bokser snus - plaster - en eske ibux - 2 esker paracet - tre løse drops med rusk på av ukjent merke - 3 forskjellige lipgloss - 1 lypsyl - diverse kvitteringer - ei notatblokk - 4 penner - mobillader - mp3spiller - noen løse mynter (med dropsklisj og rusk på) - en eske med tamponger - kamera - eyeliner (DER var den!! den har jeg lett lenge etter) - 3 par ekstra øredobber jepp.. dett var dett! Var påtide med en opprydding!
Sweetpea25 Skrevet 20. september 2010 #32 Skrevet 20. september 2010 - Bankkort. - Lommebok. - Mobil. - Lipgloss. - Paracet. - Epi-pen (adrenalinsprøyte). - Astmaspray. - Husnøkler. - Läkerol. - Ipod. - Resten av sydenturbillettene til min kjære og meg (kom hjem i forigårs). - Desinfeksjon/sprit.
Capricorn Skrevet 20. september 2010 #33 Skrevet 20. september 2010 Lurer på hvor store vesker noen av dere har :klø: Mobil Lommebok Røyk Lighter Bilnøkkel, husnøkkel, jobbnøkkel Lipsyl Ibux (noen ganger Pepsid Duo)
mia83 Skrevet 28. september 2010 #34 Skrevet 28. september 2010 Akkurat nå har jeg: Mobil 2 lipglosser Lommebok 7. sans Frisk-pastiller 2 kulepenner 2 stk adgangskort (til 2 forskjellige jobber) Ark som jeg fikk på hockeykampen på søndag En tom vannflaske Notisblokk Lommespeil Eos lipbalm Tyggis Pinsett Enda en kulepenn 10 pence Nøkkel til begge bilene, huset og skapet på jobben 3 tamponger Et tomt p-pillebrett
iskaffe Skrevet 28. september 2010 #35 Skrevet 28. september 2010 diverse skoledokumenter pass nøkelring med usbpinne studentbevis pengepung MASSE LØSE KVITTERINGER en mini-paraply deodorant notatbok/penn truseinnlegg/tamponger tyggis
Colargol Skrevet 28. september 2010 #36 Skrevet 28. september 2010 Har veldig lite i veska egentlig -og det kommer jo an på hva jeg skal. Det jeg MÅ ha med meg er kun noen få ting *vannflaske *mobil *nøkler *sigaretter *tyggis/pastiller Og alt etter hva jeg skal så *sminke (bare det mest basic og øyenskyggen jeg har på meg akkurat da) *hårbørste *en liten hårspray *ekstra klær (en ekstra topp eller genser) Vet jeg at sjansen er stor for at jeg ikke skal sove hjemme den natten så har jeg med: *deo *våtservietter/depend sin sminkefjerner *parfyme *Jordan sin reisetannbørste m/tannkrem
Mary Poppins Skrevet 29. september 2010 #37 Skrevet 29. september 2010 Hehe, jeg hører nok til kategorien stor veske med en mengde ukjent innhold / fast inventar. Kanskje jeg også skal benytte anledningen til en opprydning? Skal vi se... Husnøkler Bilnøkler Vannflaske Lommebok iPhone Paracet Leppepomade Tyggis 3 penner so far so good... Paraply (alltid med uansett sol eller regn) masse kvitteringer (jeg er tydeligvis ikke den eneste som mottar en kvittering og stapper den rett ned i veska uten å noensinne se på den igjen! Flere av dem har ligget der så lenge at teksten er slitt bort) Menthos pakke En haug med fag-artikler, enkelte rimelig krøllete og most ned i bunnen av veska Uff, dette blir verre og verre... Restene av en knukket penn Løse menthos Restene etter noen gamle kinobilletter En flyer for et treningssenter like ved der jeg bodde før En ødelagt øredobb (det var den som skulle fikses det ja...) Ja, det var vel det... det var tydeligvis på tide med opprydding! Takk KG-folket for sparket bak
tineline Skrevet 2. oktober 2010 #38 Skrevet 2. oktober 2010 Oi, dere har mye med dere! Jeg bytter veske etter antrekk, er det bare meg? Ergo er det litt flyt i mine, og det eneste som hoper seg opp er hårnåler/-strikker, penner og evt lebestifter (som også varieres etter antrekk). Har alltid med meg: Lommebok Mobil (men ofte i lomma) Bok Paraply hvis utrygt for regn Håndkrem Nøkler Evt lebepomade Astmamedisin
Pitabrød Skrevet 5. oktober 2010 #39 Skrevet 5. oktober 2010 Bytter egentlig veske ganske ofte, men dette kan bli spennende! - Deodorant - Bok (Metode og oppgaveskriving for studenter) - Eksamensnotater - En penn - Et oppbrukt gavekort fra nelly.com - Kam - Mascara - En pose med nye kontaktlinser - En kvittering - Vannflaske - Et viskelær - Lipgloss - En uåpnet pakke røyk. Jeg røyker ikke engang! - 3 par øredobber - Pengebok - Lebestift Ellers har jeg mobilen og nøklene mine i veska;)
Gjest scorpius Skrevet 6. oktober 2010 #40 Skrevet 6. oktober 2010 - Mobil - tyggis - medisiner - røyk - pepsi max - lommebok - nøkler - lypsyl - børste - masse kvitteringer
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå