mumfi Skrevet 6. juli 2010 #1 Skrevet 6. juli 2010 Lurer på hva du har i veska di? Alt fra sminke til mobil. Tell me
Gjest lolita___ Skrevet 6. juli 2010 #3 Skrevet 6. juli 2010 Du kunne startet med å fortelle hva du har i veska di??
Ung mamma Skrevet 6. juli 2010 #4 Skrevet 6. juli 2010 Lurer på hva du har i veska di? Alt fra sminke til mobil. Tell me Alt mulig ja, alt mulig i min verden er: Mobil, lommebok, tyggis, vann, håndkrem, leker til ungen, solbriller, nøkler, paracet + ibux, iPod. Det pleier å være der fast, men det kommer jo annet også innom :-)
Wonders Skrevet 7. juli 2010 #6 Skrevet 7. juli 2010 musefelle dersom noen skulle bli fristet ti å ta nedi
mumfi Skrevet 7. juli 2010 Forfatter #7 Skrevet 7. juli 2010 Du kunne startet med å fortelle hva du har i veska di?? Grunnen til at jeg ikke skriver hva jeg har i veska mi er fordi jeg sjeldent bruker veske...
Leanne Skrevet 9. juli 2010 #8 Skrevet 9. juli 2010 nøkler, mobil, solbriller, leppepomade, håndkrem, avtalebok, insulin, sprøytespisser, blodsukker målingapparat, sjokolade, druesokker, läckerol, en liten solkremtube og et lite førstehjelpsskrin: plaster i ulike størrelser, servietter til å rense sår, sårsalve, sterile kompress og bandasje.. tja.. tror det var ca alt...
Gjest Invicta Skrevet 9. juli 2010 #9 Skrevet 9. juli 2010 Nøkler, mobil, speil, leppepomade, pudder, sjette sans, briller, paracet, lommebok, nøkkelkort til jobben, tyggis.
I.am.me Skrevet 9. juli 2010 #10 Skrevet 9. juli 2010 Nøkler, mobil, speil, leppepomade, pudder, sjette sans, briller, paracet, lommebok, nøkkelkort til jobben, tyggis. Hvordan har du klart å putte din sjette sans inn i veska? :gjeiper:
Gjest Invicta Skrevet 10. juli 2010 #11 Skrevet 10. juli 2010 Hvordan har du klart å putte din sjette sans inn i veska? :gjeiper: hahahahahahaha!!!! Det var dagens! Som du sikkert skjønner så mener jeg SYVENDE sans...
<CupCake> Skrevet 10. juli 2010 #12 Skrevet 10. juli 2010 Mobil, nøkler, leppepomade, lommebok, 2-3 strikker og/eller hårbånd (til å sette opp håret), røyk, lighter, litten pin med flagget til Wales (alltid med)
Gjest Heidila Skrevet 10. juli 2010 #13 Skrevet 10. juli 2010 Jeg har laget en video om dette,gøy om dere som har blogg også lager videre ! http://heidilarsen.blogg.no/1278458112_video__hva_har_jeg_i_.html#comment
CocoPiaf Skrevet 23. juli 2010 #14 Skrevet 23. juli 2010 Nå skal jeg finne fram min sist brukte veske og se.. - Monsters VS Aliens DVD - Pengebok - Sense and Sensibility av Jane Austen - Ibux-eske - Paracet-eske - Pose med reserve øredobber (i tilfele jeg ombestemmer meg mens jeg er ute..) - Jordan* arbeidshansker - 2 ekstra par med sokker - Hårspray - Tapetkniv - Lipgloss - iPod Touch - Arbeidskort - Parfyme, Chanel - Chance - Husnøkler - Penn - Kam - Løse mynter - Libresse STEIKE det var mye her jo
Maxi Skrevet 23. juli 2010 #15 Skrevet 23. juli 2010 Nå har jeg akkurat ommøblert litt i veska mi da... Saltstenger tyggegummi paracet ibux voltaren lommebok to pass telefon solbriller nøkler penner hårspenner hårstrikk våtservietter tannpirkere fotoapperat Tror det var alt.
Gjest Huffsa Skrevet 23. juli 2010 #16 Skrevet 23. juli 2010 (endret) - Nøkler - Mobiltelefon - Ørehøre - Bæsjeposer (til bikkja) - Tamponger - Et par øredobber - Lommebok - Eyeliner - Mascara - Lommespeil - To hårstrikker og en spenne - Tre kulepenner - Mp3-spiller - Lipsyl - En tobakkspakke - En ferdigpinne-pakke - To lightere - Ølåpner - Tyggis - Doc - Solbriller - Vanligebriller - 6 dagslinser - Øyedråper - Pakke med plaster - Pinsett - Mobillader - Hundegodteri - To billetter til en konsert jeg skal på neste uke - P-piller - 3 kondomer - Ibux Troor det var alt. Endret 23. juli 2010 av Huffsa
Antique Skrevet 24. juli 2010 #17 Skrevet 24. juli 2010 Mobil, lommebok, hårspray, hårbørste, 4 kulepenner, mp3-spiller, hus- og jobbnøkler, 2 par sokker, ob, lepomade
Gjest Atanih2 Skrevet 24. juli 2010 #18 Skrevet 24. juli 2010 Mobil Husnøkler iPod Nano Lommebok Busstider Hårspray Speilrefleksen Hårspray Sminkeveska Sunnhetsbar Paraply Solbriller Paracet Lypsyl Lipgloss Munnsårsalve Håndkrem
Gjest Skrevet 26. juli 2010 #19 Skrevet 26. juli 2010 Ofte bruker jeg ikke veske,men om jeg bruker har jeg dette oppi : Lommebok,mobil,leppepomade. Enkel sjel
Hoppetaujenta Skrevet 26. juli 2010 #20 Skrevet 26. juli 2010 Bare basisgreier egentlig, sånn til daglig. Kam,pomade,lommebok, nøkler, mobil. Det er det hele.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå