Gjest hila Skrevet 6. juli 2010 #1 Del Skrevet 6. juli 2010 Hei! Har dessverre slitt med småblødninger på loette - nå synes de å ha kommet litt i gang igjen. Det jeg opplever er å føle at det svir litt, selv om det bare kommer en halv fråpe i døgnet... Flere med denne erfaringen? føler meg ikke så attraktiv for partner liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. juli 2010 #2 Del Skrevet 7. juli 2010 Urinveisinfeksjon kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hila Skrevet 7. juli 2010 #3 Del Skrevet 7. juli 2010 Urinveisinfeksjon kanskje? Huff, håper ikke det - synes og jeg tisser noe mindre pr gang... Men svien er i skjeden da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest Skrevet 7. juli 2010 #4 Del Skrevet 7. juli 2010 Jeg går også på loette. Har en del småblødninger. Gynekologen min sa det var vanlig å blø litt når man går på loette. Det var pga at loette har lavere hormonnivå enn mange andre p-piller(hvis jeg husker rett ) Jeg sliter også med svie, men merker det mest i forbindelse med sex. Det kan være lurt å høre med en lege. Man kan forresten kjøpe urinveisinfeksjons test på apoteket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå