Gjest zz Skrevet 6. juli 2010 #1 Del Skrevet 6. juli 2010 Hei! Jeg har nettopp begynt med Ritalin, og lurer litt på hvordan det blir fremover? Til nå (etter en uke hvor jeg prøver meg frem med 1-3 tabletter dagen) har det gått veldig bra. Jeg har faktisk ikke vært stresset og hissig den siste uken, noe som aldri har hendt tidligere. Og pulsen min går normalt fremfor å gi meg følelsen av at hjertet er iferd med å pumpe sin vei ut av kroppen min. Men. Jeg sliter voldsomt med nattesøvnen etter at jeg begynte med dette. For dere andre som har opplevd dette, er det en bivirkning som kun er aktuell i starten og gir seg etterhvert? Jeg opplever også mye svimmelhet. Er dette også en bivirkning før kroppen er vant med ritalinen? Kan tablettene slutte å virke over tid slik at man må øke dosen eller begynne på andre preparater, eller holder det seg noen lunde stabilt? Jeg regner med at alt dette er individuelt, men vil gjerne høre fra andre som har opplevd det lignende. Takker for alle svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå