Gå til innhold

Det klødde noe dyrisk på kjønnsleppene


Gjest HJELP! :'(

Anbefalte innlegg

Gjest HJELP! :'(

For all del så håper jeg ikke dette er en kjønnssykdom!!

Jeg har mensen nå denne uka, fikk den sist fredag, går på loette P-piller og er ferdig med mensen denne fredagen.

I dag fikk jeg plutselig en intens kløe litt under klitoris på der kjønnsleppene starter. Jeg klødde enormt mye, så jeg måtte gå på do for å sjekke dette. Under klitoris hadde kjønnsleppene blitt litt røde og der var akkurat på starten der at det klødde. Det ser litt klumpete ut der enn resten av kjønnsleppene (kan ikke huske om det skal være sånt), samtidig som det er blitt rødt. Så måtte jeg sjekke litt mer, og med speil så jeg at jeg var ganske hoven og litt rød i skjedeåpningen også. Så i tillegg en rød "blemme" eller prikk rundt skjedeåpningen. Det var også en prikk som ikke hadde noen farge som sve litt bort fra skjedeåpningen og nærmere anus.

Jeg hadde sex med en mann jeg møtte for en uke siden. Vi var begge fulle, men vi ga hverandre oralsex og vanlig sex selv om han ikke hadde stiv penis pga alkohol.

Det skal sies at jeg bare har hatt 2 sekspartnere.

MEN han har ikke sakt noe, og det har bare gått en uke + at jeg har mensen nå. Kan dette heller skylles bind bruk som tørker kjønnsleppene, og det at jeg har mensen så jeg har blitt sår av dette?

Det kom bare sånn plutselig, men når jeg ikke rører på meg og tar bort trusa klør det ikke.

Jeg måtte dusje etterpå, ble litt bedre, men det gjør litt vondt hvis jeg tar rund der.

Pliiis ikke si at jeg har fått noe, jeg er alt for ung...:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest azorpro

Det kan høres ut som du har en sopp infeksjon. Du kan snakke med legen din å få en resept på en krem/stikkpille, å se om det blir noe bedre :) Tror ikke kjønnsykdom skal gi sånne symptomer altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pucifer

Sikker sopp ja.

Bruken av bind kan ofte före til det dersom man bruker slike bind som närmest plastikkbind alà libresse/always tynne modeller. Gir lite luft der nede og det blir klamt.

Får det noen ganger selv også, da jeg ikke kan bruke tampong, men jeg pröver å bruke litt tykkere bind som gir mer luft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Gå til legen og ta en undersøkelse. Vil ikke utelukke noe, men tror det er en infeksjon som gjør at det klør:) du får muligens en krem og beskjed om å vaske deg på området med en myk bomullsdott med varmt vann (beroligende, holde det rent)

Jeg ville vasket meg med bomull og varmt vann mens jeg ventet på undersøkelse :) Har du forresten brukt vibrator eller dildo på klitoris? Er mulig det er sår fra dette. Eller at leppene ble altfor "spredd" under oralsexen. Det skjer ofte, da får jeg sår som klør :----(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk så kjempemasse for svar!

Det er mulig det er sopp. Jeg har flere ganger opplevd andre ting som kan indikere sopp, men det forsvinner like fort som det kom...

Ut av alle kjønnssykdommer så vet jeg at det jeg ikke opplever, det er svie når jeg tisser, så kanskje jeg er heldig! (håpe)

Men jeg er veldig sjenert når det kommer til underlivet mitt. Er det noe vits i å sjekke det hvis det går bort etter mensen? Vil ikke sjekke det mens jeg har det, men vet ikke hva jeg skal si når det kommer og går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...