Steinar40 Skrevet 28. juli 2010 #61 Del Skrevet 28. juli 2010 Kanskje du rett og slett sa for mye? Har selv opplevd det at det ble mer og mer fortrolig, og jo mer hun opplevde at jeg var villig til å lytte til henne, jo mer pøste hun på med allskens fittesykdommer og sprø ekser. Underholdende nok, men min rosestilk visnet der og da. Ja, da må man jo bare lure på hvor teit det går an å bli altså :klø: Dating slik det fremstilles i denne tråden, høres ut som det nærmeste vi kommer arrangerte ekteskap her til lands. Hvis det skal tre deiter til for å finne ut om en har noe felles, er det ikke rare gnisten å bygge forholdet på. Dessuten er det så mange jenter som deiter for deitingens skyld, som tidtrøyte og underholdning, at det begynner å bli en ganske utdatert greie. Å deite noen for å se om du blir interessert, uten å være det i utgangspunktet, det er å leke med andre. Enten er gnisten der, eller er den der ikke. Problemet er at man ikke kan vite om det er noen gnist før man treffes. Så i utgangspunktet vet man egentlig ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krill Skrevet 28. juli 2010 #62 Del Skrevet 28. juli 2010 Er enig i at det er mange som dater for datingen skyld. Og hvis den ene vil det og den andre vil ha en partner, så blir det jo feil i starten. Jeg mener likevel at (for min del) så blir den obviouse datingen hvor begge sitter og nivurderer hverandre også noe som skurrer. Det er liksom så ekstremt opplagt hvorfor du er der. "Jeg skal sjekke om du passer inn i mine drømmer, og gjør du ikke det så tusler jeg videre." Jeg vet ikke hvor mye man klarer å være seg selv da, eller hvor lett det er å "avsløre" den andres egentlige sider. Det blir jo omtrent som man skal selge et produkt og da vil man jo bare legge frem de beste sidene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 28. juli 2010 #63 Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) @Steinar40: Rart... Skal da ikke gå så forferdelig mange hundre metrene før det gnistrer i øyne og rødmer i kinn. Nettdating funker best for å treffe folk med kompatible fetisher. . Endret 28. juli 2010 av Kamikatze Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 28. juli 2010 #64 Del Skrevet 28. juli 2010 Er enig i at det er mange som dater for datingen skyld. Hmmmmmm, det var jeg faktisk ikke klar over :klø: Norge har tydeligvis blitt "Little USA". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 28. juli 2010 #65 Del Skrevet 28. juli 2010 @Steinar40: Rart... Skal da ikke gå så forferdelig mange hundre metrene før det gnistrer i øyne og rødmer i kinn. Nettdating funker best for å treffe folk med kompatible fetisher. . Et nytt paradoks! Når man treffes ute i virkeligheten så kan man relativt raskt finne ut om det er fysisk attraksjon og personkjemi, men egentlig ingenting annet av viktige forutsetninger før etter en lengre tid. Ved Internettdating derimot, kan man finne ut av det meste annet UNNTATT om det er noen fysisk attraksjon eller personkjemi. Artig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krill Skrevet 28. juli 2010 #66 Del Skrevet 28. juli 2010 Et nytt paradoks! Når man treffes ute i virkeligheten så kan man relativt raskt finne ut om det er fysisk attraksjon og personkjemi, men egentlig ingenting annet av viktige forutsetninger før etter en lengre tid. Ved Internettdating derimot, kan man finne ut av det meste annet UNNTATT om det er noen fysisk attraksjon eller personkjemi. Artig. Når man treffes ute, f.eks på by´n så finner man ofte bare ut om det er noe attraksjon eller kjemi. Reslutatet blir da ofte at man blir med hverandre hjem. Dagen etter skal man bruke til til å finne ut om "liker jeg egentlig deg... har vi like mål, interresser, er du interresert i et forhold?" Ikke sjelden slår jo det feil. På nettet er det omvendt. Da stiller man alle de viktige spørsmålene først også håper man på attraksjon når man møtes. Er den ikke der, så har man jo brukt litt tid, fått forhåpninger, og blitt skuffa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 28. juli 2010 #67 Del Skrevet 28. juli 2010 Når man treffes ute, f.eks på by´n så finner man ofte bare ut om det er noe attraksjon eller kjemi. Reslutatet blir da ofte at man blir med hverandre hjem. Dagen etter skal man bruke til til å finne ut om "liker jeg egentlig deg... har vi like mål, interresser, er du interresert i et forhold?" Ikke sjelden slår jo det feil. På nettet er det omvendt. Da stiller man alle de viktige spørsmålene først også håper man på attraksjon når man møtes. Er den ikke der, så har man jo brukt litt tid, fått forhåpninger, og blitt skuffa. Ja, det er som sagt veldig artig. Eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krill Skrevet 28. juli 2010 #68 Del Skrevet 28. juli 2010 Ja, det er som sagt veldig artig. Eller ikke. Ikke.... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 28. juli 2010 #69 Del Skrevet 28. juli 2010 Ikke.... :gjeiper: Det finnes sikkert de som syns det er artig også, ettersom en del folk tydeligvis dater for moro skyld. Men jeg er enig med deg - ikke artig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 28. juli 2010 #70 Del Skrevet 28. juli 2010 Egentlig ikke, nei. Fordi man må ikke røyke, men man må puste. Ja, derfor jeg sa det ikke var så veldig smart å slutte å puste. (Selv om risikoen for å puste inn farlige radongasser da er stor). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå