Rachel Skrevet 26. september 2003 #1 Del Skrevet 26. september 2003 Hei, jeg har nettopp meldt meg inn i forumet. Er jente og bor i Oslo, men skal flytte ut av byen neste år! Håper jeg kommer til å trives her, for hverdagen er ikke alltid like lett å takle, og da er det godt å ha et sted å rømme til... Drømme litt, tenke på ufarlige og morsomme ting for noen minutter. Har scannet forumet som Gjest et par dager, og synes det virker veldig trivelig her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 26. september 2003 #2 Del Skrevet 26. september 2003 Velkommen til oss. Det er helt riktig, det ER hyggelig her. Håper du kommer til å trives. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 26. september 2003 #3 Del Skrevet 26. september 2003 Det ER trivelig her! Velkommen som bruker, Lalique.. Brukernavnet ditt virker så kjent - har du vært her før med samme navn?? Suz - nysgjerrig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 26. september 2003 #4 Del Skrevet 26. september 2003 Velkommen hit, miss Lalique. Vi har det hyggelig her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rachel Skrevet 26. september 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 26. september 2003 Suzy: Nei, jeg har ikke vært her før med samme nick. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 26. september 2003 #6 Del Skrevet 26. september 2003 Suzy: Nei' date=' jeg har ikke vært her før med samme nick.[/quote'] Da er det bare huet mitt som er koblet litt feil i dag... Velkommen uansett :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rachel Skrevet 26. september 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 26. september 2003 Takk skal dere ha for velkomsthilsener! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 26. september 2003 #8 Del Skrevet 26. september 2003 VELKOMMEN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. september 2003 #9 Del Skrevet 26. september 2003 Velkommen hit til KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 26. september 2003 #10 Del Skrevet 26. september 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 26. september 2003 #11 Del Skrevet 26. september 2003 Velkommen til oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 26. september 2003 #12 Del Skrevet 26. september 2003 Velkommen til oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leah Madeleine Skrevet 26. september 2003 #13 Del Skrevet 26. september 2003 Velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 26. september 2003 #14 Del Skrevet 26. september 2003 Brukernavnet ditt virker så kjent - har du vært her før med samme navn?? Suz - nysgjerrig Samme tenkte jeg, deter en bruker som kaller seg Lalique: http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=46728 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rachel Skrevet 26. september 2003 Forfatter #15 Del Skrevet 26. september 2003 Igjen: Jeg har ikke vært her før med samme navn. Søk og du skal få svar; såvidt jeg vet er det en medlems-søke-funksjon her et sted. Kanskje noen som var her tidligere hadde et nesten likt nick, da? Jeg valgte dette nicket fordi det er ultra-chic, det har "schwong" over seg og så er det litt sofistikert og sexy. Det er ivertfall det jeg innbiller meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Keira Skrevet 26. september 2003 #16 Del Skrevet 26. september 2003 Hei Lalique! Jeg er også ny, i alle fall som registrert bruker. Har vært her en stund uregistrert, så kjenner de fleste navnene, men jeg synes alltid det er så hyggelig her at jeg ville bli en del av familien jeg også. Vi kommer nok til å trives, tror du ikke!? Deilig å ha et sted der man kan få tips og råd om alt! Dere er herlige her :D Skal ikke begynne å nevne navn, men sender en klem til alle. Jeg har fått godt råd fra mange av dere mens jeg kun har vært her som gjest. Takker og bukker til alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 26. september 2003 #17 Del Skrevet 26. september 2003 Som sagt så er det en som heter Lalique. Kult navn, ja enig med dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rachel Skrevet 26. september 2003 Forfatter #18 Del Skrevet 26. september 2003 Hei Lalique! Vi kommer nok til å trives, tror du ikke!? Deilig å ha et sted der man kan få tips og råd om alt! Hei Keira, Miss Lalique... Lalique er visst en annen person her inne. Jo, det tror jeg at vi kommer til å gjøre! Trives, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 27. september 2003 #19 Del Skrevet 27. september 2003 Velkommen til KG :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 27. september 2003 #20 Del Skrevet 27. september 2003 Velkommen til oss! Vi skal nok oppføre oss fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå