Gjest Donna Skrevet 26. september 2003 #41 Del Skrevet 26. september 2003 Jeg sminker meg hvar dag ....ellers får jeg bakoversveis hver gang jeg ser meg i speilet .... :-? Synes jeg har så små øyner liksom ..... Jeg bruker sort maskara, sort kajal og grå eller blå eller grønn øyenskygge......... sånn dust og lett altså - ikke knall farger *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mellom Skrevet 26. september 2003 #42 Del Skrevet 26. september 2003 Skulle ønske at jeg noen ganger kunne fargelagt ansiktet litt - tatt på meg noe ekstra - for eksempel når jeg skal ut - men nei - går ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Tiili¤ Skrevet 26. september 2003 #43 Del Skrevet 26. september 2003 Jeg sminker meg hver dag, forutsatt at jeg ikke skal være hjemme da, for da gidder jeg ikke. Men når jeg skal ut, så liker jeg og ta meg god tid og sminke meg skikkelig. Skulle ønske jeg kunne ta et kurs eller noe i sminke og styling, men tilbudet bobler ikke over her på små steder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleputt.. Skrevet 26. september 2003 #44 Del Skrevet 26. september 2003 Jeg går ikke ut av døra uten å male på mine svarte katteøyne og farge øyenbrynene mørkere.. Hvis jeg bare skal opp til kjæresten derimot, eller på butikken, gidder jeg ikke så mye.. Kanskje en liten dæsj mascara da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 27. september 2003 #45 Del Skrevet 27. september 2003 Jeg bare MÅ ha sminke i trynet, om jeg så skal ut med bosset... Nei, fullt så gale er det ikke, men jeg sminker meg hver dag! Er HELT avhengig av pudderet mitt, concealeren min og mascaraen. Bruker av og til litt øyeskygge også, hvis jeg har tid.. Mer bruker jeg vanligvis ikke hvis ikke jeg skal noe spesielt; ut med venninner, på fest, ol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 27. september 2003 #46 Del Skrevet 27. september 2003 Sminker meg ikke når jeg skal på skolen nei. Sminker meg som regel litt når det er fest eller noe spesielt. Jeg er ikke noe flink.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå