Gå til innhold

~ Sminke seg hver dag? ~

Livets datter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er naturlig vakker og har en indre skjønnhet som stråler ut. Trenger ikke sminke da! :ler:

hehe, ikke alle som er like heldige vetdu !! (bitch :kul: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er blendende vakker så jeg trenger ikke bruke sminke. :ler:

Men seriøst, jeg bruker som regel fondation og mascara til hverdags. I helgene når jeg skal ut kjører jeg på!

Men i dag har jeg faktisk ikke sminket meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker øyensminke hver dag uansett - de få gangene jeg har gått ut av huset uten mascara har jeg fått høre at jeg ser så trøtt ut... :-? Ikke alle har naturlig mørke øyenvipper, mine er så lyse at de nesten ikke synes uten mascara.

Foundation, rouge osv. er til fest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Solpudder og mascara hver dag, stort sett. Dropper det hvis jeg bare skal tusle rundt hjemme, eller hvis jeg skal ut i naturen, trene eller noe...

Mere på fest, selvfølgelig!

Piglet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sminker meg aldri. Rett og slett fordi jeg ser bedre ut uten. Jeg ser ut som Bette Davis i den Baby Jane filmen de gangene noen har fått lekt med meg... Helt jævlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sminker meg hver dag, i hvertfall ukedagene. Hvis det er en blass, regntung søndag som jeg likevel skal tilbringe i sofakroken med yndlingsisen og såpeserier, gidder jeg ikke! Jeg bruker mascara, øyenskygger, eyeliner, lipgloss og solpudder til daglig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror aldri jeg har gått på jobb uten sminke - bruker øyeskygge, mascara og leppestift hver morgen. Unntaket er som "sirka" sier - på enkelte sløve søndager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker lite sminke.

Men som regel klarer jeg å få på meg litt maskara før jobb. Når jeg har tid og lyst, så bruker jeg litt mer sminke.

Går gjerne på Rimi eller på postkontoretuten sminke . Om sommeren bruker jeg nesten ikke sminke i det hele tatt, men om vinteren føler jeg meg mest vel med litt farge i ansiktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg legger make-up og steller håret nøye hver dag. Jeg er ikke avhengig. Å være presentabel er en selvfølge i jobbsammenheng. Siden det er jeg selv som skaffer meg oppdrag må en viss standard ivaretas når det gjelder utseendet. Det er selvsagt ikke tillitsvekkende å virke uflidd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jennifer skrev:

Ja da, jeg er en av dem... Som sminker seg sånn stort sett hver dag, dvs når jeg skal på jobb, når jeg skal møte venner og som oftest når jeg skal ut å handle også hvis jeg ikke av en eller annen årsak er brun og ser fresh ut. Det handler om mitt eget velvære...

:enig_animasjon:

Jeg også, men bare mascara, eyeliner og leppestift!

Dina :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah, jeg bruker sminke hver dag. Stortsett, da. Grunnen til det er at jeg tar meg bedre ut, rett og slett. Men jo, det forekommer selvsagt at jeg tilbringer sløvedager hjemme, og da dropper jeg alt stæsj og kjører vel den mer shabbi- stilen (:roll:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare sminke meg hver eneste dag. (Jeg snakker ikke om å være oversminket med masse farge :sminkedokke: , men litt foundation, noe svart rundt øynene, en dikret øyenskygge ol.) Synes det har mange fordeler om morgenen, jeg:

* føler at jeg ser mer "ordnet" ut, at jeg ikke bare har veltet meg ut av senga liksom

* føler at jeg ser yngre og mer opplagt ut

* våkner mens jeg bruker litt tid på dette

* jeg liker å se på et ansikt som er pent sminket og regner med andre synes det samme..

*slipper noengang å tenke "Å, nei! Hvorfor måtte jeg treffe den personen akkurat i dag. Kunne godt tenkt meg å sett litt bedre ut når jeg først gikk på ham/henne!" Føler meg derimot alltid vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...