Gå til innhold

~ Sminke seg hver dag? ~

Livets datter

Anbefalte innlegg

En venninde av meg kan omtrent ikke gå ut av døren uten å ha sminket seg! Sminker du deg hver eneste morgen før du drar på jobb? Jeg gjorde det før, men har aldri tid lengre. Så nå sminker jeg meg kun i helgene, og når jeg skal på fest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sminker meg ikke nødvendigvis for å gå i butikken en lørdag - men skal jeg treffe folk i en eller annen sammenheng, så sminker jeg meg, ja.

Nå bruker jeg da bare øyensminke (mascare, eyeliner og litt skygge) - aldri kremer og fåndæisjen eller noe annet - det blir jeg helt klam av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sminker meg når jeg skal noe spesielt, men sjelden når jeg skal på jobb (hvem gidder å stå å sminke seg klokka halv fem på mårra`n?).

Jeg bruker bare øyenskygge til daglig, og aldri farge på leppene til hverdags.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sminker meg hver dag jeg, men bare mascara og bittelitt pudder for å ikke se svett ut :D

Prøver å være "pen" hjemme med smaboeren også, så han ikke skal få inntrykk av at jeg har gitt opp å¨stelle meg fordi jeg har fått ham i hus :ler:

Suz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, gidder ikke å sminke meg hver dag. Sminker meg hvis jeg skal noe spesielt, eller hvis jeg har god tid om morgnen. men ingen krise om jeg ikke sminker meg til daglig. På ungdomsskolen brukte jeg 20 min hver morgen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja da, jeg er en av dem... Som sminker seg sånn stort sett hver dag, dvs når jeg skal på jobb, når jeg skal møte venner og som oftest når jeg skal ut å handle også hvis jeg ikke av en eller annen årsak er brun og ser fresh ut. Det handler om mitt eget velvære...

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

jeg sminket meg bittelitt før, da jeg gikk på skolen.

nå sminker jeg meg kun i helgene når jeg skal ut.

jeg har en venninne som MÅ ha på seg sminke til enhver tid. når hun skal trene, er det på med sminke

"Det kan jo hende jeg treffer noen" sier hun i sitt forsvar..

fysj, jeg orker ikke tanken på å ha på sminke hver da...

jeg har aldri prøvd foundation helller...

men, når jeg får kviser og utbrudd, så må jeg på med dekkstift, og den følger med i vesken hele dagen da..

..jenter er blitt så forfengelige spør du meg! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker mascara hver dag, føler meg naken uten. Ellers bare fuktighetskrem. Bruker krigsmaling kun i selskap/på fester eller hvis det er noe spesielt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar på mascara hver dag før jeg skal ut blant folk, klarer meg ikke uten. Bortsett fra det bruker jeg lipgloss hvis jeg skal være litt fin, og noen ganger øyeskygge når jeg skal på fest. Bruker vanligvis parfyme daglig også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg bruker sminke hver dag: på jobb, på trening (drar etter jobb), på butikken, med venner, på fest. Stort sett alltid. Noe mer på fest, noe mindre hvis det første jeg gjør er å dra på SATS i helgene. Men litt mascara og eyeliner er minimum, føler meg ikke vel uten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke avhengig av sminke, men bruker det nesten daglig. Bare øyeskygge om lebestift for min del, maskara av og til. Joda, litt mer til fest, eller om jeg føler for det, men foundation har jeg aldri eid, så komplisert er jeg ikke.

I dag er jeg sminkeløs. Jeg er syk, orket ikke sminke meg med farger som ville skape enda mer kontraster i det bleke ansiktet mitt. Har ikke energi til å late som om jeg kan se frisk ut uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sminker meg hver dag - rett og slett forsi jeg ser mye bedre ut med.

Jeg er naturlig vakker og har en indre skjønnhet som stråler ut. Trenger ikke sminke da! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja jeg sminker meg stort sett før jeg skal ut døren. Rett og slett fordi jeg føler meg mer fresh og opplagt da. Går aldri ut uten mascara ihvertfall. Har kontorjobb og liker å se ok ut, så bruker som regel også litt rouge og pudder for ikke å se blank og blek ut. Noen ganger også leppestift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier å sminke meg hver dag, ja. Maskara og litt pudder fra Kanebo, pluss litt øyeskygge og litt solpudder/rouge om jeg er blek. :)

Lipgloss må jeg også ha på! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sminker meg hver dag; litt mascara, litt øyenskygge og kanskje litt solpudder. Ikke mye, men nok til at jeg føler meg mer vel!

Unntaket er om sommeren når jeg har fri, da er det ikke hver dag jeg gidder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...