Gå til innhold

Utslett etter brasiliansk voks

Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

For 4 dager siden var jeg på en Beauty-salong og tok en Brasiliansk voks ettersom jeg har hørt mye positivt om disse og fordi det virket fristende nå i bikini sesongen. Alle først ble jeg rød og det sve, men dette var forventet. Men dagene etterpå er jeg plaget av et rødt utskett rundt og på hele underlivet, det har nå spredd seg nedover låret. Det klør noe veldig og skremmer meg. Er det noen som har opplevd noe lignede? Går det over eller har noen kanskje noen tips som kan hjelpe meg? Hva burde jeg gjøre? (Har ikke opplevd dette før voksingen)

Setter utrolig pris på alle svar! Er ganske desperat på dette punktet og trenger noen råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vokser alt nedentil ganske ofte, og jeg har aldri opplevd det du sier. Jeg kan være litt sår en dag eller kanskje t.o.m to, men ikke noe mer enn det. Jeg regner med at du kanskje har fått en alergisk reaksjon på noe, men siden det sprer seg nedover på innsiden av lårene dine så lurer jeg på om det kan være noe annet enn selve voksen. Smurte du på noe spesielt etterpå? kan det kanskje være dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Har opplevd noe lignende, og tok helt vanlige antihistaminer som man får kjøpt på apoteket (mot pollenallergi). Hadde disse liggende, og tok to forskjellige typer. Det er ikke farlig. Utslettet forsvant i løpet av noen få timer! Tok samme pillene på kvelden igjen, og har aldri sett noe mer til utslettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...