Gjest AnonymBruker Skrevet 5. juli 2010 #1 Del Skrevet 5. juli 2010 Ja, hvorfor kan ikke de i Oslo og omegn signalisere med blinklys eller stoppe ved fotgjengeroverganger? Dette har irritert meg grønn alle årene jeg har bodd her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Max Magnus Skrevet 6. juli 2010 #2 Del Skrevet 6. juli 2010 Ja, hvorfor kan ikke de i Oslo og omegn signalisere med blinklys eller stoppe ved fotgjengeroverganger? Dette har irritert meg grønn alle årene jeg har bodd her... Da skal du være glad du ikke bor i utkantstrøkene. I de analysene jeg har sett er Osloborgerne best i klassen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. juli 2010 #3 Del Skrevet 6. juli 2010 Jeg driver med øvelseskjøring for tiden, og derfor har jeg vært veldig oppmerksom på andres oppførsel i trafikken, både når jeg går og når jeg kjører. Jeg kan skrive under på at det er mye rart, og jeg undrer meg av og til om alle de som er ute og kjører på veiene faktisk har førerkort. I mange tilfeller er det dog ganske "små" ting, som manglende blinking og så videre. Det er likevel ganske kjedelig fordi det er med på å gjøre trafikkaviklingen tregere, og det er allerede trangt nok i Oslogatene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå