Gjest brutal_mann Skrevet 21. januar 2011 #122 Skrevet 21. januar 2011 Hvilken musikk ville dere ha hørt på under sex eller under forføringen? Ingen. Er ikke noe vits i... Er jeg kåt så er det dama og hva jeg skal gjøre med henne det eneste som interesserer meg.
Gjest HunterLady Skrevet 6. februar 2011 #127 Skrevet 6. februar 2011 Rock, først og fremst. Puddle of Mudd, Queens of The Stoneage, Motley Crue osv. Men denne funker også:
Gjest Moonbitch Skrevet 17. februar 2011 #131 Skrevet 17. februar 2011 Type O Negative er den perfekte forspillmusikken for meg, om jeg er i rette humøret... Spesielt denne: og denne:
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2011 #134 Skrevet 17. mars 2011 Trenger ikke nødvendigvis å lytte til musikk når jeg har sex, men har et par favoritter jeg nok kunne ha valgt. Donna Summer - Love To Love You Baby http://www.youtube.com/watch?v=s9gMpxZtKg8 Phyllis Nelson - Move Closer .... En liten bønn til Natalia74: Kan du ikke skrive HVEM (artist) og HVA (sang) for hver link du poster? Det blir mye enklere å bestemme om man vil klikke på linken, og man slipper å vasse gjennom mye (i mine ører) sær musikk. Og kan du i tillegg slutte å poste linker til musikk du allerede har postet tidligere? Takk.
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2011 #136 Skrevet 19. mars 2011 En liten bønn til Natalia74: Kan du ikke skrive HVEM (artist) og HVA (sang) for hver link du poster? Det blir mye enklere å bestemme om man vil klikke på linken, og man slipper å vasse gjennom mye (i mine ører) sær musikk. Og kan du i tillegg slutte å poste linker til musikk du allerede har postet tidligere? Takk. Den bønnen var tydeligvis til ingen nytte.
Gjest Rudolf Skrevet 2. april 2011 #140 Skrevet 2. april 2011 Og foruten Kvelertak med Mjød, så er denne fin å ha sex til:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå