Gjest AnonymBruker Skrevet 6. juli 2010 #21 Skrevet 6. juli 2010 Seigmenn sin Metropolis! Den er sexy ;-)
MissStiles Skrevet 6. juli 2010 #22 Skrevet 6. juli 2010 Isåfall må det bli noe rolig musikk. Eller ingen musikk.
LetThemEatCake Skrevet 6. juli 2010 #24 Skrevet 6. juli 2010 Alice in videoland, rammstein eller depeche mode. Något med rytm i! Gärna aggressivt.
Gjest rat palmiste Skrevet 7. juli 2010 #28 Skrevet 7. juli 2010 Når jeg først leste trådtittelen tenke jeg på dophuer (ikke vondt ment TS) som skal prøve dop både her og der fordi det er spennende og tabu. Gjesp, slikt bare drar ut i det uendelige, ikke hva jeg kaller variasjon. Rett innstilling, rett oppmerksomhet, rett handling --> http://www.youtube.com/watch?v=ejR9VuL3WPg, a fictional drug which doesn’t render people comatose or enable them to escape from life but rather gifts them with hyperconsciousness, enabling them to see life for what it is.
boyboy Skrevet 13. juli 2010 #30 Skrevet 13. juli 2010 Denne elsker jeg å ha sex til, spesielt refrenget....
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. juli 2010 #32 Skrevet 13. juli 2010 Om jeg absolutt måtte hørt på noe (det er så kleint å sette på musikk like før...) måtte det bli Smykke av Raga Rockers tror jeg.
Colargol Skrevet 14. juli 2010 #34 Skrevet 14. juli 2010 Spotify er forresten ikke tingen for å høre på musikk under sex (derson man ikke har premium såklart), utrolig pinlig med de reklamepausene! Haha. "Hi, this is Jonathan from Spotify" Eller nå er det vel en dude fra Twilight som skravler med sin "soft voice" til alle tenåringsjentene. Det hadde iallefall blitt siste gangen jeg hadde hørt «You can now upgrade to Spotify Premium. For just 9.99 per month, you get acces to unlimited music without interuption.» Men helt ærlig? Den musikken som hadde stått på i de minuttene før vi overfalt hverandre hadde vært bra nok, og det er jo gjerne musikk man liker, jeg også hører forresten også for det meste på rock. Hadde hatt større problemer om det var sent på kveld med NRK på tv'n -og plutselig så hører man toner fra Svisj Danseband med Heidi Hauge og Rune Rudberg midt i akten... *grøss*
Gjest Atanih2 Skrevet 15. juli 2010 #36 Skrevet 15. juli 2010 Jeg vil nok helt ærlig ikke ha noe musikk til.. Prøvde det engang, men det ble egentlig bare litt merkelig.
Gjest Musiclover Skrevet 11. august 2010 #38 Skrevet 11. august 2010 "I sant to make love to You" fremført av Dr. Feelgood. "Bad Things" fremført av Jace Everett (tror jeg det er).
Gjest Musiclver Skrevet 11. august 2010 #39 Skrevet 11. august 2010 Rettelse ti forrige innlegg: "I want to make love to You"
cilipili Skrevet 11. august 2010 #40 Skrevet 11. august 2010 Seigmenn sin Metropolis! Den er sexy ;-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå