Livets datter Skrevet 26. september 2003 #21 Del Skrevet 26. september 2003 Psssst, dere. Se her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 26. september 2003 #22 Del Skrevet 26. september 2003 NEI!!! Det er JEG som er mannen her og skotter på himmelseng og gir komplimenter om rosene i kinnene dine og øynene og alt det der. JEG plukker opp regningen! Dere andre kan sitte og ta dere pent ut og rødme og alt det der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 26. september 2003 #23 Del Skrevet 26. september 2003 :o Ååå...det var dette med avsporing ja... :luske ut: High five til Lady Heather :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 26. september 2003 #24 Del Skrevet 26. september 2003 I love you' date=' I love you all! [/quote'] Likewise, ALo! Din underholdningsfaktor er svært høy, faktisk av de beste her inne. Du har en ironisk piskesnert i skribleriene dine som jeg sjelden har sett maken til. - Og det var seriøst ment fra ei (midlertidig) høne. :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 26. september 2003 #25 Del Skrevet 26. september 2003 Bertha Revetispa Adina Donpedro Livets Datter Arwen Kreps Barbie Candyfloss Kira Liten Madam Felle Bippbipp LilleBille og alle dere andre, fordi dere gjør KG til det stedet det er! I love you, I love you all! [/quote Du er vel søt! We love you more! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå