Gjest AnonymBruker Skrevet 5. juli 2010 #1 Del Skrevet 5. juli 2010 Hadde litt eksem på låret. Det er borte, men det er fortsatt "tegn". Litt rødlig "blåmerke" missdanning på en måte. Ser ikke ut til å forsvinne. Er det virkelig normalt? Hvorfor? Noe jeg kan gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. juli 2010 #2 Del Skrevet 5. juli 2010 når hadde du det da? Har hatt eksem over store deler av kroppen mange ganger i løpet av livet, men jeg har ikke noe slikt som du nevner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eksemmor Skrevet 5. juli 2010 #3 Del Skrevet 5. juli 2010 Har erfaring med eksem (atopisk & kontakt) ,du kan ha hatt betennelse som har nå grodd og er litt rosa/rød i fargen fortsatt . Dette vil normalt bli helt borte med tiden. Har barn med eksem men de har aldri hatt varige arr ol. etter utbrudd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. juli 2010 #4 Del Skrevet 6. juli 2010 Takk for svar Jeg er sjeldent plaget, kanskje en gang hver andre år. Så jeg hadde ikke krem og tabletter liggende, så det fikk være uten behadling i en uke. Eksemen er borte, og det du sier (siste gjest) er akkurat beskrivende på det jeg ser. Noen røde flekker der hvor eksemen var. Godt å vite at slik betennelse kan skje, for da er det sikker det som har skjedd. Vil jo ikke ha arr der eller de røde flekkene, men kunne jo også være noe vitaminmangel feks. Har hørt at blåmerker og sår kan forsvinne vanskeligere med en viss mangel på vitaminer. Men jeg får vente og se:) Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 7. juli 2010 #5 Del Skrevet 7. juli 2010 en kan få varige "arr" merker etter mye kortisonbruk og kløing . men da snakker vi om mye eksem i flere år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå