huzky Skrevet 5. desember 2003 #101 Del Skrevet 5. desember 2003 Har vokst opp med flere fuglehunder. Men har nå flyttet for å studere. Har nok med å stelle hybelkaninene nå :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marre Skrevet 5. desember 2003 #102 Del Skrevet 5. desember 2003 Vi har verdens nydeligste ...lille ....makrell stripete ...pus . Han heter Oscar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Tiili¤ Skrevet 5. desember 2003 #103 Del Skrevet 5. desember 2003 Vi har en nyyyydelig helgrå katt med den mykeste pelsen ever! 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. desember 2003 #104 Del Skrevet 6. desember 2003 Jeg har verdens fineste kattepus som jeg henta hos Dyrebeskyttelsen i Tromsø for litt over et år siden. Hun er det mest bestemte lille vesenet jeg noensinne har vært borti, men og verdens skjønneste. Håper jeg får beholdt henne i mange år Her er hun: http://home.no.net/monilien/mira.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 6. desember 2003 #105 Del Skrevet 6. desember 2003 jeg har to undulater, en gutt og en jente, og sønnen min skal få en løvehode kanin til jul. har hatt hund, og 3 hetterotter tidligere, men min kjære likte ikke rottene derfor ble de undulater i stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Frk Amalie~ Skrevet 8. desember 2003 #106 Del Skrevet 8. desember 2003 Har tre nydelige kattepuser! Baby er fem år (bor hos meg midlertidig), Luna er åtte mnd og Lukas er to år :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sitrus Skrevet 11. desember 2003 #107 Del Skrevet 11. desember 2003 Jeg har der jeg bor: 5 ildere; en viltfarga kastrert hann, 2 viltfarga tispa, en ukastrert panda hann å en kastrert pastell hann. 3 katter 2 hetterotter ei villmus som sambo`n fanga i garasjen :-? hos mamma har jeg en hund: mellom schnouser og mange fisk og hos pappa har jeg 2 katter og en degu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
philippa starck Skrevet 11. desember 2003 #108 Del Skrevet 11. desember 2003 Hybelkaniner og en tøypusekatt i plysj. Og det holder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Marple Skrevet 11. desember 2003 #109 Del Skrevet 11. desember 2003 Vi har kun en katt, Amadeus og stortrives med den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå