Gjest lekebøll Skrevet 27. september 2003 #41 Del Skrevet 27. september 2003 Jeg liker å innbille meg at jeg har katt. Han bor riktignok mange mil fra meg, men siden ingen offentlig har sagt at han ikke lengre er min, så er han min i hjertet mitt! Han heter Tigergutt, og begynner vel å nærme seg 14-15 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 27. september 2003 #42 Del Skrevet 27. september 2003 Har en Abyssinerpus (- ikke i sølv...) Har også hybelkaniner og vepsebol på taket (hører en mistenkelig summing på soverommet i denne retning :o ) Har hatt : Hetterotter -> vil ha igjen Sebrafinker -> er ikke så gira på å ha det igjen, men søte er de Vil ha : Ocicat eller enda en abyssiner. Er åpen for andre katteraser og.... Ilder Vovvov Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 27. september 2003 #43 Del Skrevet 27. september 2003 Vi har tre søte katter, en voksen kastrert hannkatt, og 2 litt yngre på ca et halvår. Ellers har vi to store akvarium, et på 660l, og et på 200l. Hadde det vært opp til sambo, så hadde vi bodd i en dyrepark :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soria Skrevet 29. september 2003 #44 Del Skrevet 29. september 2003 Jeg har en mons på ett år. Han er vanlig huskatt men ser ut som en Hellig Birma. Nydelig er han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tosca Skrevet 29. september 2003 #45 Del Skrevet 29. september 2003 Vi har to nydelige huskatter, to søstre som heter Trinity og Leia. Ville aldri vært foruten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dixie Skrevet 29. september 2003 #46 Del Skrevet 29. september 2003 Jeg har verdens rareste, søteste, snilleste, mest full av f***, osv hest. Han er en 9 år gammel Irsk sportshest som jeg hat hatt i litt over 5 år. I stallen er han den snilleste mest kosete hesten jeg har møtt. Han humrer alltid når jeg kommer, og er en ordentlig skravlebøtte. Når vi rir er han ikke alltid like grei, avogtil så kommer han hjem fra tur uten meg... Men det går for det meste bra da... Og når han ser på meg med sine store brune øyne så er han tilgitt..... Også har jeg en kjempesøt 5 år gammel hermelin, som elsker å se på tv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 29. september 2003 #47 Del Skrevet 29. september 2003 Javisst, jeg føler meg svært knyttet til dem, og har blitt glad i dem. Lille, nusselige potte-flua mi, og søøøøøte lille petter-edderkopp! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulrikke Skrevet 29. september 2003 #48 Del Skrevet 29. september 2003 Ok, nå får jeg vel bare bekreftet at vi/jeg er fullstendig sprø Vi har: 3 marsvin 3 degus 9 rotter 1 hund (storpuddel) Og et par hybelkaniner innimellom, da..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ylajali Skrevet 30. september 2003 #49 Del Skrevet 30. september 2003 Har to skjønne chinchillaer, standard grå. Hannen på 1 år vant nettopp åpen klasse på utstilling *stolt* Hu minste er søtt rampete og turner til stadighet i persiennesnora. Har også en varmblods hoppe på 5 år, Rexita Song som jeg deler med ei til. (barnebarnet til Rex Rodney) :D Hun er vakker hun! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 1. oktober 2003 #50 Del Skrevet 1. oktober 2003 Jeg har etter mitt syn :blunke: verdens søteste katter! En Burmeser hann (kastrert) og en vanlig huskatt hunn (sterilisert). Det er kjempekosne og verdens koseligste å komme hjem til etter en dag på jobb :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. oktober 2003 #51 Del Skrevet 1. oktober 2003 Ok, nå får jeg vel bare bekreftet at vi/jeg er fullstendig sprø Vi har: 3 marsvin 3 degus 9 rotter 1 hund (storpuddel) Og et par hybelkaniner innimellom, da..... har du degus ja har tenktg på å skaffe meg det hvordan er de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 1. oktober 2003 #52 Del Skrevet 1. oktober 2003 Jeg har en blandigshund,(bordy collie,australsk kelpie og labrador) Han lyder navnet King Oscar.En kasterert hann katt ved navn Turbo. Har hatt både Ilder og kanin tidligere. Koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 1. oktober 2003 #53 Del Skrevet 1. oktober 2003 Har to nydelige katter på 2 1/2 og 1 1/2 år og en liten Kooikervalp på snart 5 mnd'er- :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmia Skrevet 3. oktober 2003 #54 Del Skrevet 3. oktober 2003 Jeg har en nuffe hund.. tispe på 6 år Og en marsvin gutt på 6 måneder... :D :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 3. oktober 2003 #55 Del Skrevet 3. oktober 2003 Hybelkaniner, to ilders og to katter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 4. oktober 2003 #56 Del Skrevet 4. oktober 2003 En hund (dobbis), og to ildere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 4. oktober 2003 #57 Del Skrevet 4. oktober 2003 Har skilpadde, hybelkaniner (eller huskaniner .. etter størrelsen å dømme) og desverre også mus... :evil: - i tillegg til mange store edderkopper i kjelleren... Men sånn blir det i gamle hus.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valmue Skrevet 5. oktober 2003 #58 Del Skrevet 5. oktober 2003 Hund, New Foundland, som straks skal ut på tur! :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 5. oktober 2003 #59 Del Skrevet 5. oktober 2003 Vel, jeg har ingen dyr nå, unntatt hybel-kaniner. Men jeg hadde en kanarifugl som het Piddi. Han levde i 12 år...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la Flaca Skrevet 5. oktober 2003 #60 Del Skrevet 5. oktober 2003 To dvergveddere og en Berner Sennengutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå