Gå til innhold

Hvilke dyr har dere?

smilla1

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen :D

Sitter her og surfer litt, og da begynte jeg å lure på en ting: Hvilke dyr har dere? Hund og i såfall hvilke hund, Katt, fugl, kanin, hamster, rotte, mus, slange, sau, ku, hest osv.

Jeg har to hunder, en border colie og en langhåret Dachs :P

Smilla1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg har bare hybelkaniner og spurv i hekken jeg, og så to vepsebol under takskjegget...

Vi hadde katt da jeg vokste opp, men nå har jeg to allergiske barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sunshine-t

vi har,eller sambis har høner. skal jeg liksom si alle rasene? som om noen bryr seg..hehe!!

australorps

wellsumer

chockin

brahma

italienere

jærhøns

phoenix

og noen til... og alle rasene har han forskjellige frger i... ja. han driver oppdrett.. huff... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm..

Jeg har:

to ildere, Nemi på 3,5år og Sabrina på ca 1år (sabrina skal omplasseres snart.. bor bare hos meg midlertidig)

en kattepus på 16uker

en hamster pååå.. snaaart 3år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har også (som Lea) verdens snilleste, herligste Rottweilertispe på 7 år.

Hun er alltid like lykkelig når vi får besøk..såååå kjælen....og når jeg kommer med båndet "uler" hun av glede. Så skjønn veit du!!

Siss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har verdens tammeste nymfeparakitt. Den tror nok at den er et menneske, og at jeg er den biologiske moren. Har hatt ham i 14 år, og den sitter på skulderen min til enhver tid, og venter trofast på toppen av dusjkabinettet når jeg dusjer.

Når den vil bli klødd i hodet, lander den bare på meg og slenger hodet opp-ned i fanget mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi har to hunder, en finsk spets på 2 år og en amerikansk cocker spaniel på 9 år. I tillegg har vi en søt liten chinchillagutt på 5 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en liten kaningutt på ca 14 uker. Svart og hvit Hollender. Kanskje ikke den tøffeste gutten i gata ennå, men det kommer! :blunke:

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...