smilla1 Skrevet 25. september 2003 #1 Del Skrevet 25. september 2003 Hei alle sammen :D Sitter her og surfer litt, og da begynte jeg å lure på en ting: Hvilke dyr har dere? Hund og i såfall hvilke hund, Katt, fugl, kanin, hamster, rotte, mus, slange, sau, ku, hest osv. Jeg har to hunder, en border colie og en langhåret Dachs Smilla1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. september 2003 #2 Del Skrevet 25. september 2003 Jeg har bare hybelkaniner og spurv i hekken jeg, og så to vepsebol under takskjegget... Vi hadde katt da jeg vokste opp, men nå har jeg to allergiske barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snorkie Skrevet 25. september 2003 #3 Del Skrevet 25. september 2003 Hund; Rhodesian Ridgeback Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 25. september 2003 #4 Del Skrevet 25. september 2003 Jeg har akvarium, og mange flotte fisker....! :D Teller det som "dyr"???? Dina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tomita Skrevet 25. september 2003 #5 Del Skrevet 25. september 2003 Jeg har en nyyyyyyyydelig chinchilla. mvh Tomita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brum Skrevet 25. september 2003 #6 Del Skrevet 25. september 2003 Jeg har en sort pusekatt............allikevel har jeg hybelkaniner også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. september 2003 #7 Del Skrevet 25. september 2003 Ei gul labradortispe og en sort labradorhanne. Takket være dem gror det hybelelefanter over alt ... Men de er søte da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 25. september 2003 #8 Del Skrevet 25. september 2003 vi har,eller sambis har høner. skal jeg liksom si alle rasene? som om noen bryr seg..hehe!! australorps wellsumer chockin brahma italienere jærhøns phoenix og noen til... og alle rasene har han forskjellige frger i... ja. han driver oppdrett.. huff... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 25. september 2003 #9 Del Skrevet 25. september 2003 Jeg har verdens snilleste og søteste Rottweiler :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johanna Skrevet 25. september 2003 #10 Del Skrevet 25. september 2003 Vi har to marsvin. Skikkelig koselige dyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 25. september 2003 #11 Del Skrevet 25. september 2003 En langhåret Schäfergutt på 1 år. Han er så fin atte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maiaa Skrevet 26. september 2003 #12 Del Skrevet 26. september 2003 Jeg har den tøffeste kaninen i verden!!! (En grå hermelin om noen lurer på det....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 26. september 2003 #13 Del Skrevet 26. september 2003 Hmm.. Jeg har: to ildere, Nemi på 3,5år og Sabrina på ca 1år (sabrina skal omplasseres snart.. bor bare hos meg midlertidig) en kattepus på 16uker en hamster pååå.. snaaart 3år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 26. september 2003 #14 Del Skrevet 26. september 2003 To katter - en norsk skogkatt (tigerstriper) og en vanlig huskatt (svart). Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siss Skrevet 26. september 2003 #15 Del Skrevet 26. september 2003 Vi har også (som Lea) verdens snilleste, herligste Rottweilertispe på 7 år. Hun er alltid like lykkelig når vi får besøk..såååå kjælen....og når jeg kommer med båndet "uler" hun av glede. Så skjønn veit du!! Siss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 26. september 2003 #16 Del Skrevet 26. september 2003 Jeg har verdens tammeste nymfeparakitt. Den tror nok at den er et menneske, og at jeg er den biologiske moren. Har hatt ham i 14 år, og den sitter på skulderen min til enhver tid, og venter trofast på toppen av dusjkabinettet når jeg dusjer. Når den vil bli klødd i hodet, lander den bare på meg og slenger hodet opp-ned i fanget mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. september 2003 #17 Del Skrevet 26. september 2003 Vi har to hunder, en finsk spets på 2 år og en amerikansk cocker spaniel på 9 år. I tillegg har vi en søt liten chinchillagutt på 5 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 26. september 2003 #18 Del Skrevet 26. september 2003 Har en liten kaningutt på ca 14 uker. Svart og hvit Hollender. Kanskje ikke den tøffeste gutten i gata ennå, men det kommer! :blunke: Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 26. september 2003 #19 Del Skrevet 26. september 2003 Jeg har en Norsk Skogkatt jente og en hankatt Maine Coon/huskatt. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rachel Skrevet 26. september 2003 #20 Del Skrevet 26. september 2003 Vi har noen fisker i et akvarium. Det er kjempefint, koselig og dekorativt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå