Gjest AnonymBruker Skrevet 5. juli 2010 #21 Skrevet 5. juli 2010 Når ble 1400,- for fire retter kvalitetsmat + vin + underholdning blodpris? :klø:
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. juli 2010 #22 Skrevet 5. juli 2010 Takk for et kjempepositivt svar og nyttig svar, Kjære Anonyme Bruker. Jeg antar det er forskjell på f eks onsdags morgen når mange fortsatt er på jobb og lørdag "midt på dagen" når folk våkner og har fri. Sommerferie eller ei, det er flere på jobb en onsdag enn en lørdag. Men dette kan jo bare de som fast går på den festivalen/jobber der vite sikkert, er det veldig stor forskjell på dagene isåfall? Det er da altså ikke noe spesielt jeg skal ha med meg unntatt selve bodene. Sorry, det var ikke meningen å være unyttig eller negativ, bare ærlig. Jeg jobber et sted der vi har stand på Gladmaten hvert år, så jeg har god erfaring. Det er ALLTID mye kø, uansett når du går. Mer eller mindre stillestående, umulig å finne noe sted å sitte omtrent og lange køer for å få en bitteliten særdeles overpriset smakebit. I år har jeg, takk Gud, sørget for å få ferie under Gladmaten, og skal oppholde meg lengt mulig unna.
Rosenrød Skrevet 5. juli 2010 #23 Skrevet 5. juli 2010 Jepp, jeg har vært der hvert år (bor i Stavanger), og synes det er massssssse folk og kø, kø, kø uansett når en er der.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå