Gjest Serina Skrevet 3. juli 2010 #1 Del Skrevet 3. juli 2010 Hei! Jeg sov ute et par dager for litt over en uke siden. Jeg har fått noen merkelige vorteaktige ting rundt omkring på kroppen og ei venninne mener det ser ut som tunflue bitt.. Men Det som er at det er så mange av dem rundt rumpehullet og vagina.. også har jeg på armene i ansikte, halsen og bena. Ikke sånn kjempemange men alikevel.. Jeg ble litt bekymret spesielt siden det er så mange der nede men tenker jo det kan ha sammenheng med at jeg sov ute også.. Noen som har noen erfaringer? Det klør ikke i det heletatt på noen av stedene, men er det noen kjønnsykdommer som har disse symptomene. Tenkte jeg skulle ta en telefon til legen på mandag, men ville bare høre her frem til den tid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2010 #2 Del Skrevet 4. juli 2010 Skabb? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Serina Skrevet 4. juli 2010 #3 Del Skrevet 4. juli 2010 Nå har jeg nettopp lest litt om skabb og det skal vistnok medføre en intens kløe og det er forekommer ikke over skjortesnippen som de så fint forklarte det. Jeg klør ikke i det heletatt har ikke gjort det heller. Ikke noe ubehag ved disse tingene. Jeg vet ikke jeg. Får ta en telefon til legen imorgen og spørre hva de tror.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå