Mathias Skrevet 25. september 2003 #1 Del Skrevet 25. september 2003 Når skal vi lage det barnet da du?... Lageret er mer enn fullt her nå ser du.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 25. september 2003 #2 Del Skrevet 25. september 2003 Jeg trodde du først skulle gjøre deg kjent med Lille Ragu, for å se om dere har god kjemi? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 25. september 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 25. september 2003 Prøvd Ragu... Var for liten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 25. september 2003 #4 Del Skrevet 25. september 2003 My god jeg måvære synsk :o visste så å si hva som stod FØR jeg leste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 25. september 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 25. september 2003 Ikke rart da Prinsesse, du har jo hørt det et par ganger (ganger femti) selv da... - av meg... Men du vil jo bare øveøveøveøve du... Jeg vil ha BARN jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 25. september 2003 #6 Del Skrevet 25. september 2003 Åh, du ødela nå du..tenk så kult om jeg var synsk da :-? Og atte er jeg altfor ung til å ha noen unge jeg, så fortsetter å øve øve øve Du øver og daaa hihi..kanke bli barn av det hver gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 25. september 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 25. september 2003 Lenge siden jeg har ØVD prinsesse! PRØVER nå jeg... (de få gangene det blir noe i det hele tatt da..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 25. september 2003 #8 Del Skrevet 25. september 2003 Prøver og øver...?? hmmm... hva er best? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 25. september 2003 Forfatter #9 Del Skrevet 25. september 2003 hehe.... Trenger ikke øve så mye når du er så gammel som meg.. da KAN du da veit du.... Men hvor ble det av Embla når da?..... :-? 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 25. september 2003 Forfatter #10 Del Skrevet 25. september 2003 ... saken er at jeg har lyst på barn som kommer på våren ser du... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 25. september 2003 #11 Del Skrevet 25. september 2003 Må man bli pappaalder for å kunne... det er nok feil det mættis pappa Hmmm...hva med å finne en mamma til ungen som skal lages..? men våren..?? litt sent ute el.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 25. september 2003 #12 Del Skrevet 25. september 2003 Her er jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 25. september 2003 Forfatter #13 Del Skrevet 25. september 2003 Madison: du tror noen av småguttene dine KAN ja... hehe... Mor? Jobber jo m saken jo!!! Våren er lang den... Embla: Her kommer jeg! * tar rennefart.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 25. september 2003 #14 Del Skrevet 25. september 2003 :fy: neinei! Gifte først Og du tøyer begreper ganske langt hvis du kaller juli våren da... Men... Alle med sitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 25. september 2003 Forfatter #15 Del Skrevet 25. september 2003 Er ikke du gift da?... Da er det vel ok da vel... *tar rennafart igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 25. september 2003 Forfatter #16 Del Skrevet 25. september 2003 Men du embla.. Hvorfor skulle du ønske du var et annet stjernetegn (født i...) ??? Vannplaskere passer jo med meg og greier... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 25. september 2003 #17 Del Skrevet 25. september 2003 Fordi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 25. september 2003 Forfatter #18 Del Skrevet 25. september 2003 Greit, da fortsetter vi da... :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 26. september 2003 Forfatter #19 Del Skrevet 26. september 2003 *hmm ser at gulemeg begynner å bli sår.... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 26. september 2003 #20 Del Skrevet 26. september 2003 GUL?? :o *ellers trukket meg tilbake* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå