Gå til innhold

Raymond (79) og Charlotte (25) er nybakte foreldre


I.am.me

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Eurodice

Kanskje han er styrtrik :fnise: . Jeg setter nå et stort spørsmålstegn ved mannens vurderingsevne også, jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:enig: Jeg støtter opp om innleggene til Belladona og Kriztine, dette er kvalmt.. Endret av Emelie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

"Første gang han møtte Charlotte hadde han et tre år langt forhold til hennes mor."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blondie65

"Første gang han møtte Charlotte hadde han et tre år langt forhold til hennes mor."

Æsj ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

"Første gang han møtte Charlotte hadde han et tre år langt forhold til hennes mor."

Han holder seg innen familien da :ler: . Må være litt av en sjarmør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Noen liker mora, andre liker dattera» sier ordtaket. Men sannelig er det ikke noen som liker bestefar også.

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Er de lykkelige? Det er kun det som telles for meg.

Gratulerer, Ray med å bli pappa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søtt par! :)

Som han sier, så er det mange barn som vokser opp helt uten fedre i dagens samfunn. Det viktigste er at de er glad i hverandre og kommer til å stille opp for barne så lenge som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er faktisk ganske overrasket over svarene som kom inn. Hadde forventet mange fler negative bemerkninger og respons :) jeg må si at jeg selv ligger litt mer på den negative sida, men er fortsatt enige i at det er litt ubetydelig hvis de er lykkelige.

Så alder har ingenting å si?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes at å bli forelder i en alder av 79 er direkte dårlig gjort overfor barnet. Egoismen lenge leve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at å bli forelder i en alder av 79 er direkte dårlig gjort overfor barnet. Egoismen lenge leve.

Hykler. Hvor er din fordømmelse av alenemødre?

Dette barnet vil formodentlig ha en far som virkelig er tilstede og som vil elske å ta vare på sitt barn så lenge han kan. Det er veldig mange barn som vokser opp helt uten et slikt privilegium.

Endret av Loewe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Airi Chikako

Hykler. Hvor er din fordømmelse av alenemødre?

Dette barnet vil formodentlig ha en far som virkelig er tilstede og som vil elske å ta vare på sitt barn så lenge han kan. Det er veldig mange barn som vokser opp helt uten et slikt privilegium.

Alenemødrene er tilstede, og kan elske og ta vare på sitt barn hele livet, så hvorfor skal de fordømmes? Med mindre disse alenemødrene er 50+... Fordi de nekter barnet en far? Det er vel ikke alltid det som er tilfelle...

Jeg synes også det er egoistisk å få barn i en så "voksen" alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alenemødrene er tilstede, og kan elske og ta vare på sitt barn hele livet, så hvorfor skal de fordømmes? Med mindre disse alenemødrene er 50+... Fordi de nekter barnet en far? Det er vel ikke alltid det som er tilfelle...

Jeg synes også det er egoistisk å få barn i en så "voksen" alder.

Dette barnet vil ikke miste begge sine foreldre når faren etterhvert går bort. Moren vil være tilstede til å elske å ta vare på barnet "hele livet". Dessuten vil dette barnet få en bedre start på livet enn det alenemødre er i stand til å gi sine barn på egenhånd. Slik sett er alenemødre mere egoistiske enn denne mannen.

Syntes endel kvinner bør se på sine egne fordommer her.

Endret av Loewe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Jeg reagerer kun på at han først hadde et forhold til moren og deretter til datteren. I mine øyne er dette direkte ekkelt - det er visse ting jeg ikke ønsker dele med moren min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerer kun på at han først hadde et forhold til moren og deretter til datteren. I mine øyne er dette direkte ekkelt - det er visse ting jeg ikke ønsker dele med moren min.

Jeg ser selvsagt den, syntes akkurat det der er ganske vemmelig selv. Lurer på hvordan moren til den nybakte moren tok det å bli dumpet av en så mye eldre mann til fordel for sin datter... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg fint lite om de er lykkelig eller ikke. De har tatt et valg og må leve med det. Den jeg tenker på i denne situasjonen er ungen, som jeg bare har sympati for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...