Marshmallow Skrevet 3. juli 2010 #1 Del Skrevet 3. juli 2010 Hei! Her kommer min shoppingdagbok. Litt om meg: - Prøver å finne en ny og litt mer voksen stil. Vil ikke se ut som en fjortis, men heller ikke som en gammel tante... - Shopper litt på nettet, men liker aller best å gå i gode, gammeldagse butikker. - Shopper nok ikke like mye sminke og hudpleie som en del andre, men elsker klær, sko, vesker, bøker og interiør. - En av min kjæreste eiendeler er min svarte Mulberry Bayswater-veske. - Er ikke rik, og prøver å unngå shopping på impuls. Lager lister med det jeg vil ha, som jeg sikkert kommer til å dele her. - Skulle ønske det fantes mer fairtrade og økologiske klær, sko etc. Tenker på hvordan mine forbruksvaner påvirker miljøet, men er ikke like flink til å omsette dette i praksis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marshmallow Skrevet 3. juli 2010 Forfatter #2 Del Skrevet 3. juli 2010 Neste uke skal jeg til London, og slik ser shoppinglisten min (foreløpig) ut: - Maxikjole - Brune, gladiatoraktige sandaler (uten for mange nagler og remmer) - Brune ballerinasko - Bukse/piratbukse i "lett" jeansstoff - Svart bukse (litt penere type som jeg f.eks. kan bruke på jobbintervjuer) - Hvit skjorte i god kvalitet - Beige, stor skinnveske - Svart, liten skinnveske (til "pent") - Treningstøy (spesielt en lett løpejakke) - Clinique All about Eyes øyekrem - Bright Eyes øyedråper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 3. juli 2010 #3 Del Skrevet 3. juli 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 3. juli 2010 #4 Del Skrevet 3. juli 2010 Velkommen til shoppegjengen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 4. juli 2010 #5 Del Skrevet 4. juli 2010 Velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marshmallow Skrevet 4. juli 2010 Forfatter #6 Del Skrevet 4. juli 2010 Takk for hyggelige velkomsthilsener! I morgen reiser jeg til London, og der skal det shoppes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå