lidia Skrevet 25. september 2003 #1 Del Skrevet 25. september 2003 Ja, hva synes du er best? Gubben har akkurat vært og handlet og kom hjem med en sånn billigutgave av elektrisk tannbørste, tror det var fra colgate eller noe sånt. Jeg prøvde den og synes den egentlig var ganske ok. Det er første gangen jeg har prøvd en slik tannbørste. Så; hva er best for tennene, og hva bruker dere?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 25. september 2003 #2 Del Skrevet 25. september 2003 Aner ikke hva som er best. Jeg bruker vanlig tannbørste, aldri prøvd elektrisk. Men er fornøyd med en vanlig en jeg. Det er tannlegen min også vil jeg tro. Null hull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ellisiv Skrevet 25. september 2003 #3 Del Skrevet 25. september 2003 Braun Oral B elektrisk tannbørste. ----> :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quinden Skrevet 25. september 2003 #4 Del Skrevet 25. september 2003 Enig med du Ellisiv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 25. september 2003 #5 Del Skrevet 25. september 2003 det blir resnest m en skikkelig el børste (oral f eks) For tannkjøttet (like viktig(!) er vanlig børste best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 25. september 2003 #6 Del Skrevet 25. september 2003 Braun, ja! Man føler hvordan tennene blir skikkelig rene, glatte og blanke etter å ha brukt en elektrisk tannbørste. Deilig følelse! -viXen- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 25. september 2003 #7 Del Skrevet 25. september 2003 Elektrisk! Har brukt både Oral B og Braun, merker ikke så stor forskjell. men innimellom finner jeg fram den gamle gode børsten.... gammel vane... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 25. september 2003 #8 Del Skrevet 25. september 2003 Deter viktig å massere/pusse tannkjøttet for ikke å få div sykdommer der (og da detter tanna ut...) så bruk begge deler ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 25. september 2003 #9 Del Skrevet 25. september 2003 Bruker kun vanlig tannbørste, og har ikke hatt hull på 10 år! Men prøver å venne meg til elektrisk, da "alle" sier det er bedre???!!! :o Venter spent på flere svar her.... Dina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 25. september 2003 #10 Del Skrevet 25. september 2003 *har ikke hatt hull på 33 år... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 25. september 2003 #11 Del Skrevet 25. september 2003 Jeg har sånn oral B sak, er veldig fornøyd med den. Synes tennene føles renere ut nå enn da jeg pusset de selv. Kan væreen vanesak også. Likte den ikke til å begynne med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 26. september 2003 #12 Del Skrevet 26. september 2003 Jeg syns elektrisk er best! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 26. september 2003 #13 Del Skrevet 26. september 2003 Nå har jeg bare vanlig, men brukte Braun før. Den var virkelig god! Og jeg syns det var enklere å holde misfarging vekk da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 26. september 2003 #14 Del Skrevet 26. september 2003 For meg funker elektrisk best, fordi den sier ifra hvis jeg trykker for hardt. Med vanlig tannbørste pusser jeg for hardt, og skader tannkjøttet mitt i lengden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salt Skrevet 26. september 2003 #15 Del Skrevet 26. september 2003 Jeg føler at tennene blir mye renere når jeg pusser dem med elektrisk tannbørste, så det er det jeg bruker :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 26. september 2003 #16 Del Skrevet 26. september 2003 Elektrisk, som jeg har fått av tannlegen-moren min. Uansett hvilken tannbørste du bruker er det viktig å ikke puss for hardt pga tannkjøttet. Og så er tanntråd viktig - ikke tannpirkere som lager store mellomrom mellom tennene etter hyppig og langvarig bruk (forutsatt at du har lite rom mellom tennene). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå