Gå til innhold

Elektrisk eller vanlig tannbørste?

lidia

Anbefalte innlegg

Ja, hva synes du er best? Gubben har akkurat vært og handlet og kom hjem med en sånn billigutgave av elektrisk tannbørste, tror det var fra colgate eller noe sånt.

Jeg prøvde den og synes den egentlig var ganske ok. Det er første gangen jeg har prøvd en slik tannbørste.

Så; hva er best for tennene, og hva bruker dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aner ikke hva som er best. Jeg bruker vanlig tannbørste, aldri prøvd elektrisk. Men er fornøyd med en vanlig en jeg. Det er tannlegen min også vil jeg tro. Null hull :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Braun, ja! :)

Man føler hvordan tennene blir skikkelig rene, glatte og blanke etter å ha brukt en elektrisk tannbørste. Deilig følelse! :)

-viXen-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elektrisk! Har brukt både Oral B og Braun, merker ikke så stor forskjell.

men innimellom finner jeg fram den gamle gode børsten.... gammel vane...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker kun vanlig tannbørste, og har ikke hatt hull på 10 år! Men prøver å venne meg til elektrisk, da "alle" sier det er bedre???!!! :o

Venter spent på flere svar her....

Dina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sånn oral B sak, er veldig fornøyd med den. Synes tennene føles renere ut nå enn da jeg pusset de selv. Kan væreen vanesak også. Likte den ikke til å begynne med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg bare vanlig, men brukte Braun før. Den var virkelig god! Og jeg syns det var enklere å holde misfarging vekk da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg funker elektrisk best, fordi den sier ifra hvis jeg trykker for hardt. Med vanlig tannbørste pusser jeg for hardt, og skader tannkjøttet mitt i lengden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elektrisk, som jeg har fått av tannlegen-moren min. Uansett hvilken tannbørste du bruker er det viktig å ikke puss for hardt pga tannkjøttet. Og så er tanntråd viktig - ikke tannpirkere som lager store mellomrom mellom tennene etter hyppig og langvarig bruk (forutsatt at du har lite rom mellom tennene).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...