Gjest Ellisiv Skrevet 25. september 2003 #1 Del Skrevet 25. september 2003 Har du noen gang hatt på deg en parfyme som lokket frem denne setningen hos noen? (Eller lignende setninger, gjerne med ordet "sexy" i) Hvis du har, hvilken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 25. september 2003 #2 Del Skrevet 25. september 2003 Jeps, Jean Paul Gaultier har gjort det flere ganger. 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 25. september 2003 #3 Del Skrevet 25. september 2003 Sun Moon Stars... pleier "ofte" å ha den effekten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. september 2003 #4 Del Skrevet 25. september 2003 Paco Rabanne - Ultra violet & Angel av Tommy/Timmy ett-eller-annet... Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 25. september 2003 #5 Del Skrevet 25. september 2003 JAH.. Ibiza Hippie fra escada funker veeldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 25. september 2003 #6 Del Skrevet 25. september 2003 Paco Rabanne - Ultra violet & Angel av Tommy/Timmy ett-eller-annet... Clea Hilfiger.... (JEG kjenner tremenningen hans forresten hehe) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 25. september 2003 #7 Del Skrevet 25. september 2003 Jeg bruker Issey Miyake både til hverdags og fest, og en av mine beste kamerater har alltid denne kommentaren når han gir meg en klem: "Og du lukter godt, som vanlig..." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 25. september 2003 #8 Del Skrevet 25. september 2003 Ja, det har skjedd, men det er jo som med parfyme som med klær....smak endrer seg med moten....tror ikke jeg skal nevne disse parfymene her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adina Madeleine Skrevet 25. september 2003 #9 Del Skrevet 25. september 2003 Ja... Versus-Time for energy (den lilla) fra Versace.. Har t.o.m. opplevd at menn har kommentert den høyt i det jeg gikk forbi og damer har spurt meg om hva jeg bruker.... :oops: Men den er god, ja. Adina M. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. september 2003 #10 Del Skrevet 25. september 2003 Hilfiger.... (JEG kjenner tremenningen hans forresten hehe) Tror ikke det var hilfiger... Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adina Madeleine Skrevet 25. september 2003 #11 Del Skrevet 25. september 2003 Angel er fra Thierry Mugler Adina M. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 25. september 2003 #12 Del Skrevet 25. september 2003 "Envy" fra Gucci... fikk utrolig mange kommentarer da jeg brukte den! :D Nå bruker jeg "Light Blue" Dolce & Gabbana... veldig god den også! Noen som har tips om en litt frisk duft forresten (litt utenfor tema, men...)? Liker å skifte inninmellom... Dina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 25. september 2003 #13 Del Skrevet 25. september 2003 Light Blue fra D&G. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 25. september 2003 #14 Del Skrevet 25. september 2003 Noen som har tips om en litt frisk duft forresten CK One er frisk og god synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Manon Skrevet 25. september 2003 #15 Del Skrevet 25. september 2003 Jeg bruker Amarige fra Givenchy - og får stadig komplimenter for den. En kollega kjøpte faktisk denne til kona si, fordi han syntes den luktet så godt på meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 25. september 2003 #16 Del Skrevet 25. september 2003 Currutti 1881 drar gutta som bare fy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ellisiv Skrevet 25. september 2003 #17 Del Skrevet 25. september 2003 Cerruti 1881 drar gutta som bare fy! Det er min erfaring også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ellisiv Skrevet 25. september 2003 #18 Del Skrevet 25. september 2003 Heh... Man kunne nesten gjort det til en ny vitenskapsgren. "Hvilke parfymer drar hvilke guttetyper"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 25. september 2003 #19 Del Skrevet 25. september 2003 Angel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
natasha Skrevet 26. september 2003 #20 Del Skrevet 26. september 2003 Har tre som jeg får "god-lukt" kommentarer på: - Coco Mademoiselle fra Chanel - Dolce & Gabbana (rød) - Very Irresistible fra Givenchy (min favoritt for tiden). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå