Gå til innhold

smerter i brystet

Bittersweet

Anbefalte innlegg

de siste tre dagene nå har jeg hatt forferdelig vondt i halsen. greit jeg er forskjøla tenkte jeg.. men hver gang jeg drikker/spiser noe eller svelger mitt eget spytt for den saks skyld får jeg en følelse av halsbrann, at jeg må kaste opp og ett forferdelig vondt press i brystet og jeg klarer ikke puste.. jeg forstår ingenting. aldri hatt den vonde følelsen i brystet før.. er så ubehagelig og vondt, prøvd å søke litt på nett, men finner ingenting, er det noen her inne som har hatt det sånn eller vet hva det kan komme av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnonymBruker

Haha, Bump??? :D

Til TS: det er tydelig at du spiser noe kroppen ikke tåler.

Du burde se litt på kostholdet ditt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, må *bumpe* innlegget opp på lista :P hehe

kostholdet høres logisk ut, men jeg har ikke forandret på noe som helst. jeg er en helt vanlig slank jente på 20 år, aldri hatt problemer med helsa bortsett fra allergi om sommeren. Jeg går ikke på noen medisiner, bare p-pilla.. jeg skjønner virkelig ikke hva dette kommer av :S jeg badet for noen dager siden ute, kan det være jeg har fått i meg forurenset/møkkete vann som kroppen min ikke vil ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg får vel ta en tur til legen en av de nærmeste dagene om det ikke gir seg. det med blodpropp skremmer meg litt.. *får krysse fingrene* og takker for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...