Gå til innhold

Har ikke møtt den rette enda.

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvordan skal du kunne finne lykken med noen andre hvis du ikke er lykkelig med deg selv? Man må kunne trives i eget selskap for å trives i andres, vet du. :)

Det å lete etter den rette kan kanskje fungere for noen, men det blir bare slitsomt over en lengre periode. Du bør slutte å fokusere på det negative, og heller gjøre ting som gjør deg glad. Du kan ha det morsomt med venner og familie, samtidig som du holder et øye åpent på utkikk etter "the one". Ikke alle menn tiltrekkes av triste, deprimerte kvinner og da er det synd hvis du skal gå rundt å utstråle det. Hvis du derimot går rundt å utstråler ro og glede, vil flere menn finne deg interessant.

Jo, jeg kan jo prøve å utstråle ro og glede, det er det jeg gjør når jeg er ute blandt folk, men jeg er litt sjenert også, så tror de fleste menn ikke er så interessert i de som er sjenerte. De fleste vil vel ha en selvsikker kvinne med ben i nesa. Jeg er litt tilbakeholden og vet ikke alltid hva jeg skal si og da virker jeg usikker, men mot de jeg kjenner er jeg meg selv - 100%.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, jeg kan jo prøve å utstråle ro og glede, det er det jeg gjør når jeg er ute blandt folk, men jeg er litt sjenert også, så tror de fleste menn ikke er så interessert i de som er sjenerte. De fleste vil vel ha en selvsikker kvinne med ben i nesa. Jeg er litt tilbakeholden og vet ikke alltid hva jeg skal si og da virker jeg usikker, men mot de jeg kjenner er jeg meg selv - 100%.

En selvsikker kvinne med ben i nesa?

Det kommer an på i hvilken grad. Det kan fort bli for mye av det. En mann liker som regel å føle seg litt "overlegen" overfor dama, eller i hvert fall IKKE underlegen, for å si det sånn.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

En selvsikker kvinne med ben i nesa?

Det kommer an på i hvilken grad. Det kan fort bli for mye av det. En mann liker som regel å føle seg litt "overlegen" overfor dama, eller i hvert fall IKKE underlegen, for å si det sånn.

Da tenker jeg ikke på en dominerende kvinne som bestemmer alt, men jeg tenker på en kvinne som er selvstendig og som klarer seg noen timer alene, liksom :)

En kvinne vil da heller ikke like å føle seg underlegen, ikke jeg iallfall.

Skrevet

:)

Ja, jeg har nok en 30-årskrise, men når den er over så roer jeg meg vel og går videre i livet. Kanskje jeg finner ut at det ikke er så ille å være alene. Jeg kan iallfall være alene når jeg vil og gjøre det jeg vil. Men hvordan tenkte du da du ble singel rett før du ble 30? Jeg har forresten alltid vært singel... :(

Hadde heller aldri vært singel men derimot i ett langvarig forhold fra jeg var 17 år. Skummelt seff, men guuud hvor deilig å kunne gjøre hva jeg ville når jeg vile. Tok så utdannelse i 4 år og storkoste meg som singel. Storkoser meg ikke så mye nå lenger, har savnet å ha en kjæreste i 2 år snart..har hatt noen mer eller mindre mislykka forhold i løpet av årene, men det der med å finne den rette er vist VELDIG vrient. :eeeh:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Da tenker jeg ikke på en dominerende kvinne som bestemmer alt, men jeg tenker på en kvinne som er selvstendig og som klarer seg noen timer alene, liksom :)

En kvinne vil da heller ikke like å føle seg underlegen, ikke jeg iallfall.

Dette bør vel alle klare.. :)

Det som er viktig er å være positiv. Å se det gode i livet selv om du går igjennom vanskelige tider.

Menn liker visst kvinner som smiler mye. :):klemmer:

Skrevet

Når kom mannen din seilende da? Mente, hvor gammel var du da? :)

Ikke lenge etter 30-årsdagen min :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hadde heller aldri vært singel men derimot i ett langvarig forhold fra jeg var 17 år. Skummelt seff, men guuud hvor deilig å kunne gjøre hva jeg ville når jeg vile. Tok så utdannelse i 4 år og storkoste meg som singel. Storkoser meg ikke så mye nå lenger, har savnet å ha en kjæreste i 2 år snart..har hatt noen mer eller mindre mislykka forhold i løpet av årene, men det der med å finne den rette er vist VELDIG vrient. :eeeh:

Nei, de kommer ikke akkuratt rekende på en fjøl ... ;) eller dalende ned fra himmelen :P ikke vokser de på trær heller :(

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Dette bør vel alle klare.. :)

Det som er viktig er å være positiv. Å se det gode i livet selv om du går igjennom vanskelige tider.

Menn liker visst kvinner som smiler mye. :):klemmer:

Å, men jeg syns jeg har så stygt smil, så liker ikke smile, er redd for å skremme bort evnt. beilere ... huff, nå var jeg veldig negativ :(

Jeg kan godt prøve å smile, men syns jeg ser så rar ut da ...

Takk for den gode klemmen, iaffal :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ikke lenge etter 30-årsdagen min :)

Det var en fin bursdagsgave, bedre sent enn aldri :)

Kanskje det er håp for meg og, blir 30 om 1 år, så kanskje det skjer noe spennende neste sommer eller høst ;)

Skrevet

Det som slår meg er at du ikke er så sosial for tiden, hvordan skal du da finne noen? Men tror det er viktig å kose seg og ikke strebe for mye etter å finne noen. For det er ofte slik at når en leter veldig så blir det vanskeligere å finne noen enn om en har et avslappet forhold til det og bare møter folk for å ha det gøy. Og angående smil, uansett hvordan smilet ditt ser ut så er det nok bedre å smile enn å la vær, for når du smiler så viser du at du har det gøy, er imøtekommende og at du ikke tar ting så alvorlig.

Skrevet

Å, men jeg syns jeg har så stygt smil, så liker ikke smile, er redd for å skremme bort evnt. beilere ... huff, nå var jeg veldig negativ :(

Jeg kan godt prøve å smile, men syns jeg ser så rar ut da ...

Takk for den gode klemmen, iaffal :)

Prøv å være deg selv og oppføre deg mest mulig naturlig. Det er alltid best i lengden. Da gir du ikke inntrykket av å være noen du ikke er.

Skrevet

Prøv å være deg selv og oppføre deg mest mulig naturlig. Det er alltid best i lengden. Da gir du ikke inntrykket av å være noen du ikke er.

He he,, akkurat Steinar. :)

forresten et veldig godt råd!

Skrevet

He he,, akkurat Steinar. :)

forresten et veldig godt råd!

Ja, fordi et annet individ som ikke liker deg for den du er, er egentlig ingenting å samle på.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det som slår meg er at du ikke er så sosial for tiden, hvordan skal du da finne noen? Men tror det er viktig å kose seg og ikke strebe for mye etter å finne noen. For det er ofte slik at når en leter veldig så blir det vanskeligere å finne noen enn om en har et avslappet forhold til det og bare møter folk for å ha det gøy. Og angående smil, uansett hvordan smilet ditt ser ut så er det nok bedre å smile enn å la vær, for når du smiler så viser du at du har det gøy, er imøtekommende og at du ikke tar ting så alvorlig.

Nei, jeg er absolutt ikke sosial. Jeg orker ikke akkuratt nå. Har bare lyst til å være alene en stund for å tenke.

Har blitt invitert hit og dit, og på fest og jenteturer.

Så er jeg så dum og si nei, eller at jeg må tenke på det...

Jeg skal prøve å tvinge meg med på ting.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ja, fordi et annet individ som ikke liker deg for den du er, er egentlig ingenting å samle på.

Det er jeg enig i!

Hvis ingen liker smilet mitt, så må jeg bare fortsette å smile til noen liker smilet mitt.

Det at smilet mitt er stygt, er nok ikke helt rett. Jeg er deppa, og da blir alt jeg ser ved meg selv stygt. Tror jeg ikke er så ille som jeg fremstiller, men jeg er sjenert, dessverre, mot fremmede. Ikke at jeg ser blyg ut, men jeg kan bli avvisende og alvorlig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...