iskaffe Skrevet 30. juni 2010 #1 Del Skrevet 30. juni 2010 Det siste året har vært utrolig tøft på mange måter. Det har vært mange bekymringer, stress, lite søvn, jobbet mye og jeg har ikke hatt en eneste helg fri de siste to månedene. Alt dette ser ut til å ha lagt spor i ansiktet mitt. Jeg ser ganske sliten ut rett og slett! Jeg er bare 22 år, men ser eldre ut. Huden er gusten og litt "dradd". Har fått litt rynker i panna og noen folder ved nesen og under øynene. Liker ikke dette. Huden er også tørr med urenheter da jeg ikke har hatt tid til å ta godt nok vare på den. Nå er det heldigvis slutt på stresset, og jeg kan endelig begynne å slappe av. Derfor lurer jeg på hvordan jeg kan få tilbake "friskheten" i ansiktet, slik at jeg ikke ser så sliten ut? Hvis det i det hele tatt er mulig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xtra_lilje Skrevet 30. juni 2010 #2 Del Skrevet 30. juni 2010 Frisk luft, sunt kosthold, nok søvn, gode hudpleieprodukter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå