Gå til innhold

Blir ikke kåt.

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Frustrert kone

Hei.

Jeg har et problem som jeg har slitt med i mange år, jeg blir ikke opphisset og føler ingen form for sexuell tiltrekkning når jeg har sex. Jeg blir rett og slett ikke kåt!!

Jeg er gift og har to nydelige barn. Vi har et fantastisk samliv og dette er mannen jeg vil leve resten av mitt liv med, men det er dette problemet da.

Fra lenge før vi ble sammen har jeg ikke følt opphisselse.

Vi har sex nesten hver eneste dag/kveld og det er greit nok det. Gjør jobben med innlevelse og nytelse men det er jo faktisk rett og slett skuespill.

Gjør meg absolutt ingenting å gå glipp av sex noen dager, men pga. at jeg er så glad i mannen min vil jeg fortsette med å ha sex med han, for å tilfredstille han.

Han vet ikke om mine problemer, og de begynner å bli frustrerende.

Jeg vil så gjerne bli kåt og opphisset, og vil så absolutt prøve alt for å få det til.

Vil helst ikke dra inn mannen min, men gjøre dette på egen hånd.

Noen som har noen gode råd å komme med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det første er nok åpenhet med mannen din...

Vanskelig å gi råd, men hva med:

* erotisk lesestoff (eks Cupido)

* romantisk helgetur - bare deg og mannen din :hjerte:

* samlivsbok

* terapi

Har dere tid til hverandre i tillegg til å være mamma og pappa...?

Bare være kjærester...

Har du hatt et godt sex-liv med andre partnere?

Har det alltid vært slik...?

Det første skrittet er å innse at en har et problem.

Lykke til.

Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hva med en dildo?

Det viktigste for meg her er å slappe av... legg en dildo med en god vibrator mellom benene og la den gjøre jobben? senere (hvis dette fungerer) så kanskje prøve å implementere den i sexlivet deres? Kjærsten min introduserte en liten vibrator for meg, og den har gjort underverker med meg :lol: en liten vibrator virker ikke så skremmende heller... Den er bare helt utrolig! Jeg er desverre ikke velsignet med evnen til å få orgasme gjennom vaginal stimulering, kun ved stimulering av klitoris, og den tar seg av meg under samleiet! PERFEKT LITEN SAK!!!!

Men jeg er litt usikker på om det er så lurt å være helt åpen om dette... jeg er åpen med min mann om absolutt alt, men litt usikker på om jeg ville ev. fortalt han, at jeg aldri har hatt noen glede av sex'en på samme måte som han... Jeg hadde vel vært redd for at han ville bli litt forknytt i forhold til vårt seksualliv og kanskje "prøve for hardt" misstro mine reaksjoner senere... at det skulle ødelegge mer enn det gjør godt... men kanskje han vet dette alikevel? Det kan jo hende han har merket noe? Ville kanskje ha tenkt meg godt om, før jeg fortalte det, og vurdert situasjon og mulige reaksjoner... Dette kan jo få mannen din til å føle seg utilstrekkelig også, selv om det ikke er hensikten med å fortelle han det...

:yy: Northy :yy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil nå foreslå at dere kanskje prøver å ikke ha esx på en 2-3 ukers tid, så vil det nok føles bedre når dere har det igjen.

Lykke til! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...