Gå til innhold

Å hente pakke på posten

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:o Kaktus: Går det an å hente pakken FØR man har fått pakkelappen altså?

Jeg pleier å få pakkelappen i posten samme dag som pakken ankommer postkontoret, jeg. (Posten vår kommer ikke før i 2-tiden)

Dama på posten kaller meg ved fornavn... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte ganger har jeg opplevd at pakken ikke er på plass selv om jeg har lappen. Dette har skjedd når jeg har hentet posten og dratt til postkontoret med en gang. Har fått beskjed om at disse lappene sendes i forveien og at pakken som regel kommer inn dagen etter at pakken er sendt.

Jeg er ikke så fryktelig glad i å hente pakker på posten.. KØ KØ KØ!

Ville heller hatt den rett i postkassa eller på døra, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer som regel lappen en eller to dager etter at pakken har ankommet postkontoret... Og de trenger bare pakkenummeret og ikke selve lappen...

Det er morsomst å hente pakker hvis jeg egentlig har glemt hva jeg har bestilt, eller ikke vet hva det er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er morsomst å hente pakker hvis jeg egentlig har glemt hva jeg har bestilt, eller ikke vet hva det er...

Ja! :D

Jeg har shoppet kun på nettet de to siste mnd; jeg sparer meg bussbilletter, og jeg kan sitte lat i min egen stue og vente på pakken... :oops: og så bare hente den på posten som ligger 6 minutter herfra... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde postkontoret enda hatt åpningstider tilpasset folk som jobber, hadde det vært ok, men når de åpner 9 og stenger 5, er det verre. Har faktisk hendt at pakkene mine har blitt returnert fordi jeg ikke rekker å hente dem innen fristen. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg bestilte fra H&M Rowells nå sist, kunne jeg velge om jeg ville hente pakken på posten eller på den lokale videosjappa! :o Og der er det jo oppe ganske sent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som jeg er den eneste som ikke synes det er gøy å hente pakke på posten. Sikkert fordi det sjelden kommer pakker, og når det først har kommet noe til meg er det så fryktelig tungt uten bil (noe jeg ikke har).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg så heldig at den faste postdama pleier å levere ut pakker på døra eller legge den i carporten når vi ikke er hjemme. Er ellers enig at det er gøy og spennede med pakker. Alltid spennende å se om det man har bestilt er like bra som man trodde.

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaaaa! Og gleder meg alltid til åse hvordan pakken ser ut. Om den er stor eller liten. Om den er myk. osv. Blir litt gal når det gjelder pakker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Elsker å hente pakker! Sjelden jeg bestiller ting, og enda sjeldnere jeg får pakke uten å ha bestilt noe... Men jeg venter på en pakke fra H&M nå, gleder meg. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er så GØY å hente/få pakker.....Kan spare meg for køen på "post i butikk" men de tå komme hjem og åpne og se på det jeg har bestilt.....hm.....mmmm......Herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Jeg skal hente 2 Pakker på Posten i morgen.Gleder meg.

For den ene pakken vet jeg ikke hva er.. :oops: Ble bestilt over nettet for lenge siden.

koldbruna :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...