loppekasse Skrevet 29. juni 2010 #1 Del Skrevet 29. juni 2010 Noen tips å hente her på hvordan jeg kan få bort litt hårfargeflekker som er igjen på huden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 29. juni 2010 #2 Del Skrevet 29. juni 2010 Jeg pleier bare å skrubbe det vekk med en hampklut fra Bodyshop i varmt vann om det skulle skje. Men som regel er jeg nøye med å ha på hudkrem på steder som kan risikere å få hårfarge på seg, og da fester ikke fargen seg noe særlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minienthe Skrevet 29. juni 2010 #3 Del Skrevet 29. juni 2010 aske blandet med vann er temmelig effektivt både på meg og andre jeg kjenner. ikke la det sitte på huden men dypp en klut i blandingen og skrubb av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. juli 2010 #4 Del Skrevet 5. juli 2010 sigarettaske dyppet i vann fungerer helt toppers:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Invicta Skrevet 5. juli 2010 #5 Del Skrevet 5. juli 2010 Litt sjampo på en våt håndduk funker fint for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badbarbie Skrevet 5. juli 2010 #6 Del Skrevet 5. juli 2010 For å få det raskt vekk så bruker jeg neglelakk fjerner, er nok langt ifra det beste for huden, og det svir litt, men det funker. Pleier også å vaske med vann etterpå, bare for å få vekk restene etter neglelakk fjerneren, kanskje litt logisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå