Gjest AnonymBruker Skrevet 2. juli 2010 #21 Skrevet 2. juli 2010 Og har hatt det sånn selv, så vet hvorr fælt det er å KLØØØØØ.... klø til man dør
pusleline Skrevet 2. juli 2010 #22 Skrevet 2. juli 2010 Hadde skrevet langt innlegg som forsvant, men skal prøve å oppsummere.... Hvit klumpet utflod er tegn på sopp, har du det? Misunner deg ikke, det er helt forferdelig når det står på som værst, all energien går med til å prøve å la være å klø... Bare det å bevege seg eller sitte på jobb kan være en plage... Min erfaring med mye soppinfeksjoner er at det eneste som hjelper er Diflukan som du får resept på av legen, en tablett som svelges med vann. Ev partner bør også ta hvis dere ikke bruker kondom. Canesten krem og stikkpille kan hjelpe dersom du tar det tidlig nok, men for min del fungerer det kun som litt lindring der og da. Ellers må jeg bare henge meg på i det som sies om hvitt mel og sukker, kan påvirke dersom du har høyt inntak eller er utsatt for soppinfeksjoner. Sukker skilles dessuten direkte ut i slimhinner, og da er det ikke rart at det fort kan bli sopp. Lykke til!
meelissa Skrevet 2. juli 2010 Forfatter #23 Skrevet 2. juli 2010 Ok.. takk Det har blitt mye bedre i dag, tok stikkpillen i natt. Får se utover dagen, og ikke klø hvis jeg må! Da ble det helt uutholdelig..
pusleline Skrevet 2. juli 2010 #24 Skrevet 2. juli 2010 Kløingen hjelper akkurat det brøkdels sekundet du faktisk klør, også blir det som du sier dessverre ti ganger verre etterpå.... Fikk forresten et tips for en tid tilbake om å bruke vivag stikkpiller et par dager rett etter mens, dette for å forebygge soppinfeksjon.
meelissa Skrevet 2. juli 2010 Forfatter #25 Skrevet 2. juli 2010 Åja, det har jeg ikke hørt om før! Denne gangen fikk jeg sopp i forbindelse med mens, så kan være en ide for meg å prøve disse ja.. Alt for å unngå å få dette igjen! Har hatt sopp før, men ikke så hissig infeksjon som dette *sukk*. Hvis det nå er sopp dette er! Hehe. Håper nesten det, da..
Gjest AnonymBruker Skrevet 2. juli 2010 #26 Skrevet 2. juli 2010 Syns dette er litt rart, jeg har NØYAKTIG samme symptomene som deg. Men helt vanlig utflod. Tilslutt var det så ille at jeg omtrent ikke kunne sitte, dro så på legevakta på natta og der konstaterte de urinveisinfeksjon..... De mente det ikke var soppinfeksjon i det hele tatt... Desverre hadde jeg en annen lidelse den tiden så fikk ikke begynt på tablettene de ga meg. (jeg vet, ikke særlig smart) Det har nå blusset opp for fullt igjen og jeg lider (De tok forøvrig klamydia test i samme slengen og det var det ikke)
meelissa Skrevet 2. juli 2010 Forfatter #27 Skrevet 2. juli 2010 Woow, uvi? Så rart! Har tatt klamydiatest jeg også for omtrent en uke siden, heldigvis
Gjest AnonymBruker Skrevet 2. juli 2010 #28 Skrevet 2. juli 2010 Har hatt sopp før, og behandlet meg med Canesten (2 ganger forrige sommer..) Nå tror jeg at jeg har fått sopp igjen, det KLØØØR og kjønnsleppene er blodrøde. Jeg har smurt meg med Canesten i 3 dager nå uten hjelp. Jeg har mensen nå, så har ikke kunne tatt stikkpille, men måtte bare begynne med kremen, fordi kløen er nesten uutholdelig Noen hjelp til stakkars meg? Kjerringråd eller noe? Jeg var i en periode på 3 mnd på en antisukker diett. Jeg slutta med ALT som hadde sukker i seg, og soppen i underlivet forsvant! Om du spiser mye sukker kan det være at sukkeret nærer candida i kroppen ( som vi alle har til en viss grad ) og gjør at candida i underlivet også florerer. Så kutt nedf på sukker og se om det hjelper!
Gjest AnonymBruker Skrevet 2. juli 2010 #29 Skrevet 2. juli 2010 Sikker på at det er sopp og ikke herpes? Jeg hadde noen av de samme symptomene, var hos gyn og hun sa han overhodet ikke trodde det var herpes, men tok en test bare for å være sikker... og hva tror du det var jo.. herpes.. :( Så bestill time hos gyn, da får du ordentlig svar!
Gjest AnonymBruker Skrevet 2. juli 2010 #30 Skrevet 2. juli 2010 Sikker på at det er sopp og ikke herpes? Jeg hadde noen av de samme symptomene, var hos gyn og hun sa han overhodet ikke trodde det var herpes, men tok en test bare for å være sikker... og hva tror du det var jo.. herpes.. :( Så bestill time hos gyn, da får du ordentlig svar!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå