Gå til innhold

Oppdaget appelsinhud!


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Oppdaget idag da jeg satt med shorts og bare ben i kors at jeg har FRYKTELIG med appelsinhud(tror det er det det heter iallfall) på lårene! Har aldri merket dette før, og jeg har det ingen andre steder på kroppen såvidt jeg vet! Skjønner ikke hvorfor det har kommet, jeg er da bare 19 og helt normalvektig. Noen som vet hvorfor det har kommet og hvordan jeg kan få det vekk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pucifer

Uff da

Det er helt normalt, du er hunnkjønn, de færreste går hele livet uten å få det. Man kan ikke fjerne det (det finnes vel produkter som påstås kan minske det i det minste, men ta det med en klype salt).

Selvom du er 19 og normalvektig, så betyr ikke det at du automatisk unngår å få det. Er ikke bare gamle og overvektige som får det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

det fins e boks om celulier.

jeg hvet ikke om det er noe hjelp.

men jeg anbe faler dem som sier det ikke er forsjel på fetselene.

som betir kremer er bortkastet.

og det fins på engelske sider

hvist du søker på trenig mot celuliter

nå har jeg sikert skreve feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Så jeg kan ikke gjøre annet enn å begynne å trene, i håp om at det KANSKJE hjelper? Oppmuntrende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

Meh, jeg fikk det da jeg var 13. Og jeg var tynn. Sånt som skjer - ikke tenk for mye på det, som sagt; de aller fleste kvinner får det i løpet av livet!

Hilsen 21-åring som har blitt vant til appelsinlår/mage/legger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jeg kan ikke gjøre annet enn å begynne å trene, i håp om at det KANSKJE hjelper? Oppmuntrende.

Sånn er det nok, dessverre.

Jeg har hatt litt celulitter siden 17-18 års alder, og jeg har alltid vært fullstendig normalvektig.

I fjor sommer var jeg kjempeflink til å trene (jogget og drev med systematisk "rumpe-og-lår-stramming"). Da ble det mindre av celulittene, men de forsvant jo ikke helt. Nå er jeg gravid med bekkenløsning, og appelsinhuden er på plass igjen. Man lærer seg å leve med det :happy: :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Plasser hendene på hofta, og dra huden litt oppover. Blir huden nogenlunde glatt så vil trening hjelpe en stor del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Plasser hendene på hofta, og dra huden litt oppover. Blir huden nogenlunde glatt så vil trening hjelpe en stor del.

Vel, jeg kan ikke se cellulittene mens jeg står eller ligger, det er bare når jeg sitter(spesielt hvis jeg har beina i kors) at jeg kan se det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Vel, jeg kan ikke se cellulittene mens jeg står eller ligger, det er bare når jeg sitter(spesielt hvis jeg har beina i kors) at jeg kan se det.

Da har du ingenting å klage over :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Da har du ingenting å klage over :gjeiper:

Men jeg kan jo se det så UTROLIG godt når jeg sitter slik! Det er store GROPER på lårene mine! Har aldri vært så sjokka i mitt liv som da jeg så det altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pucifer

Likevel så har du ikke mye å klage over.

Det er mange som har veldig mye appelsinhud.

Det er normalt, slutt å bry deg om det - ingen som legger merke til det uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...