Gjest Kim Skrevet 29. juni 2010 #41 Skrevet 29. juni 2010 Hun er litt lubben, men ikke feit. Tipper hun er rimelig gjennomsnittlig.
Gjest petre Skrevet 29. juni 2010 #42 Skrevet 29. juni 2010 Stakkars folk. De får tyn i media om de er for tynne, og om de har et par kilo ekstra..
Rødtoppen86 Skrevet 29. juni 2010 #43 Skrevet 29. juni 2010 Hun er langtfra feit, men har litt ekstra på magen, ikke mye, men litt. Ser ut som hun har eplefasong som fører til at alt overflødig legger seg på midjen, for resten av kroppen er jo tynn. Hadde hun trent litt styrke, så tror jeg ingen hadde kalt henne feit lenger.
Gjest gjest 30 Skrevet 29. juni 2010 #44 Skrevet 29. juni 2010 Dersom hun er slank er jeg veldig slank. Hun ser usunn og utrent ut. Ellers en fin jente.
Gjest Tussa Skrevet 29. juni 2010 #46 Skrevet 29. juni 2010 Jeg vet ikke helt om jeg skal le eller gråte av alle de teite og sleivete kommentarene folk lirer av seg. Folk burde komme seg ned på jorda.
Rød Heltinne Skrevet 29. juni 2010 #47 Skrevet 29. juni 2010 Hun har nok eplefasong, ja. Med mest fett langs midje og mageregion. Personlig syns jeg det er finest med en mer trent kropp, men om hun er normalvektig og har en god helse så ser jeg ikke problemet. Særlig ikke om hun føler seg vel med sin egen kropp. Da skal hun få lov til å synes det uten å bli presset til noe som helst. Sånt kan fort utvikle seg i feil retning.
Genesis Skrevet 29. juni 2010 #49 Skrevet 29. juni 2010 Dere som påpeker at ingen har rett til å mene noe om andre skal trene eller ikke: Alle har rett til å gjøre hva de vil med kroppen sin, men jeg synes da man skal ha rett til å mene noe om det likevel. Min personlige mening er at denne jenta har noen kilo for mye, og hadde sett sunnere og friskere ut om hun hadde tatt av litt. Og jeg skal ha meg frabedt det der pratet om at slanke jenter blir kalt beinrangler. er jo bare tull. Gå i oslos parker en sommerdag som nå, og du vil se mange unge, spreke, slanke jenter liggende og sole seg. Beinrangler? Nei!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå