¤Pernille¤ Skrevet 29. juni 2010 #21 Skrevet 29. juni 2010 Hun er aldeles ikke feit, men som alle oss andre får hun også "valker" når hun vrir kroppen slik hun gjør på bildet. Hadde hun stått oppreist hadde hun jo ikke sett slik ut. I tillegg så synes jeg det er bare flott å se at hun, som 9/10 kvinner (har jeg hørt, har ingen kilder) har bittelitt celulitter. Dette er jo helt tydelig ikke fett, men løs hud. Makan så teite journalister kan være...
Gjest Mann-87 Skrevet 29. juni 2010 #22 Skrevet 29. juni 2010 Ikke en imponerende fysikk. Ser veldig utrent ut, hvertfall ikke en kropp som er langt mye innsats i. Normal ja, men jeg liker jenter som aktivt holder seg i form.
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2010 #23 Skrevet 29. juni 2010 Det er mye mellom feit og veltrent. Hun ser slapp og utrent ut, og om man liker veltrente blir dette for mye. Hadde hun hatt en flott personlighet og vi hadde god kjemi, kunne dette allikevel fungert.
<CupCake> Skrevet 29. juni 2010 #24 Skrevet 29. juni 2010 Kunne ikke vært mer enig, og jeg følte meg plutselig smellfeit, siden jeg tydeligvis har litt mer på kroppen enn den damen hadde. jaja, godt jeg er fornøyd selv og til de som mener hunb are kan trene litt, hvorfor skal hun det når hun er fornøyd selv? Skal alle andre rundt henne bestemme hvordan hun skal se ut? og det er ikek viktig hva hun mener selv? Hva skjer med dette forumet? spørsmålet var - 'Er denne jenta sexy?' Jeg synes ikke hun er det, jeg personlig synes hun har for mye på kroppen, jeg personelig synes hun bør stramme opp.. det var et spørsmål om personlig smak og så skal man få dritt slengt etter seg fordi man ikke synes ekstra er sexy?!
Gjest Tidssone Skrevet 29. juni 2010 #25 Skrevet 29. juni 2010 Jeg lurer veldig på hvordan gjennomsnittet her inne på KG ser ut i bikini jeg, når det er så mange som syns den HELT NORMALE jenta der er feit/bubben/ulekker. Syns det er utrolig hvor kritiske folk her inne er Hehe. Det var det samme som jeg tenkte da jeg leste svarene her. Jøje meg.
¤Pernille¤ Skrevet 29. juni 2010 #26 Skrevet 29. juni 2010 det var et spørsmål om personlig smak og så skal man få dritt slengt etter seg fordi man ikke synes ekstra er sexy?! Det er vel egentlig ingen andre enn jenta som har fått slengt dritt etter seg...
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2010 #27 Skrevet 29. juni 2010 Selv for syltynne jenter kan visse stillinger gi noen humper. Uten en myk kropp ville vi jo sett ut som papir. Jeg er tynnere enn henne, men jeg syns hun ser fin ut på det nederste siste bildet. Sammenlign det øverste til venstre og det nederste til høyre. Noen ganger kan et foto gi feil inntrykk av en persons egentlige utseende. Hun er ikke tykk, hun er ikke overvektig, hun er normal egentlig. Det er forskjell på tynn, normal og tykk. Overdriv dem, og du vil se at hun ikke er verken tynn eller tykk På bildet av bare ansiktet så hun ikke akkurat sexy ut, men hun så søt og pen ut. Personligheten avgjør om hun kan være sexy også under det søte ansiktet
Vera Vinge Skrevet 29. juni 2010 #28 Skrevet 29. juni 2010 Hva skjer med dette forumet? spørsmålet var - 'Er denne jenta sexy?' Jeg synes ikke hun er det, jeg personlig synes hun har for mye på kroppen, jeg personelig synes hun bør stramme opp.. det var et spørsmål om personlig smak og så skal man få dritt slengt etter seg fordi man ikke synes ekstra er sexy?! Hvor er det noen slenger dritt til deg egentlig? Å stille spørsmål om hvorfor noen bør begynne å trene eller stramme opp, kan da vel ikke kalles drittslenging?
<CupCake> Skrevet 29. juni 2010 #29 Skrevet 29. juni 2010 Hvor er det noen slenger dritt til deg egentlig? Å stille spørsmål om hvorfor noen bør begynne å trene eller stramme opp, kan da vel ikke kalles drittslenging? Hvorfor hun bør stramme opp? fordi det ikke er pent når huden er såpass slapp som det ser ut som på disse bildene og trene for å bli kvitt de ekstra kilone som verken er pent eller sundt for henne. Er ikke det som er greie - men fordi noen synes at slank er sexy og ikke extra så er vi hjernevasket og har en umenneskelig standar.. svarene våre får folk til å føle seg feite og usikre? (ikke bare snakk om denne tråden, men om flere ang vekt og trening)
¤Pernille¤ Skrevet 29. juni 2010 #30 Skrevet 29. juni 2010 Hvis du synes at hun har mange ekstra kilo, og så mange at det ikke er sunt for henne, så ser jeg det som at du har et litt mediapåvirket syn på kropp. Sorry... Kan jeg bare spørre, mener virkelig ikke å være krass, men hvor mye tror du hun veier? Svar helt ærlig
Suzy Skrevet 29. juni 2010 #31 Skrevet 29. juni 2010 (endret) Jeg har ikke slengt dritt til noen - jeg har heller ikke sett så mange som har svart på spørsmålet "er denne jenta sexy?" heller... De fleste går rett på kritikken hun har fått i tabliodene og sier seg helt enig i at hun er feit og utrent osv. Jeg stilte spørsmål ved hvordan folk egentlig ser ut (og mener man skal se ut) når det blir sett på som unomalt å ha en valk når man er over tretten (år og kilo) og sitter i bikini. Endret 29. juni 2010 av Suzy
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2010 #32 Skrevet 29. juni 2010 Det burde ikke være lov for jenter å se så utrente og småfeite ut. Da skal de i alle fall betale mer i skatt.
Suzy Skrevet 29. juni 2010 #33 Skrevet 29. juni 2010 Det burde ikke være lov for jenter å se så utrente og småfeite ut. Da skal de i alle fall betale mer i skatt. God ide! Jeg syns vi burde skattlegge å være tåpelig anonymt på et forum med det samme
Piper Skrevet 29. juni 2010 #35 Skrevet 29. juni 2010 Hva skjer med dette forumet? spørsmålet var - 'Er denne jenta sexy?' Jeg synes ikke hun er det, jeg personlig synes hun har for mye på kroppen, jeg personelig synes hun bør stramme opp.. det var et spørsmål om personlig smak og så skal man få dritt slengt etter seg fordi man ikke synes ekstra er sexy?! Svært så nærtagen du var da, og du må for all del ha din egen smak. men å kalle den jenten feit, er helt vanvittig i mine øyner. Ikke rart mange sliter med spiseforstyrrelser, når idealene skal være som modellene, og jeg tviler påa t de færreste hadde sett lekker ut i akkurat den posisjonen den jenten hadde på bildet, selv om man har en modellkropp. Og for min del må du synes hva du vil, og det gjør jeg også Min personlige mening, og si at noen burde trene er i mine øyner en frekk kommentar,s pesielt når man leser at hun er fornøyd med kroppen sin. Du kan si du ikke syns hun var sexy, og ferdig med det. Men å foreslå at hun skal trene, er frekt, for du bestemmer ikke hvordan hun skal se ut. Hun sier selv hun er fornøyd, og da er det frekt å si at hun burde trent. Din personlige mening eller ikke, for når det gjelder om hun skal trene eller ikke, så har du faktisk IKKE noe rett til å komme med din eprsonlige mening. For det er HENNES kropp, og HUN bestemmer over den, så får du mene hun er sexy eller ikke.
Vera Vinge Skrevet 29. juni 2010 #37 Skrevet 29. juni 2010 (endret) Hvorfor hun bør stramme opp? fordi det ikke er pent når huden er såpass slapp som det ser ut som på disse bildene og trene for å bli kvitt de ekstra kilone som verken er pent eller sundt for henne. Er ikke det som er greie - men fordi noen synes at slank er sexy og ikke extra så er vi hjernevasket og har en umenneskelig standar.. svarene våre får folk til å føle seg feite og usikre? (ikke bare snakk om denne tråden, men om flere ang vekt og trening) Du kan selvfølgelig få mene at du syns hun er usexy. Men det er i mine øyne noe helt annet enn å si at hun burde gjøre noe med utseendet. Bør virkelig alle som ikke har helt stram hud og flat mage "stramme opp"? For all del, trening er bra for en, og jeg trener selv, men jeg blir veldig skeptisk når noen sier at man "bør" noe som helst. Kan det tenkes at ikke alle har som mål å se ut som supermodeller? Og hvis du ikke ser at slike kommentarer kan få folk til å føle seg tykke og usikre, så anbefaler jeg at du går i tenkeboksen (og nei, jeg føler meg ikke spesielt truffet selv, så det er ikke derfor jeg reagerer). Jeg blir rett og slett skremt av hvilke standarder vi ikke bare har til oss selv, men til andre mennesker. Til slutt: Vi kan alle være enige om at overvekt ikke er spesielt sunt, men denne jenta er ikke overvektig, og ut fra det jeg kan se dermed ikke usunn. Endret 29. juni 2010 av Vera Vinge
Xtra_lilje Skrevet 29. juni 2010 #38 Skrevet 29. juni 2010 Synes jeg hun er sexy: nei, det synes jeg ikke hun er. Synes jeg hun er tjukk: nei, det synes jeg ikke hun er. Synes jeg hun er veltrent: nei, det synes jeg ikke hun er.
<CupCake> Skrevet 29. juni 2010 #39 Skrevet 29. juni 2010 (endret) Svært så nærtagen du var da, og du må for all del ha din egen smak. men å kalle den jenten feit, er helt vanvittig i mine øyner. Ikke rart mange sliter med spiseforstyrrelser, når idealene skal være som modellene, og jeg tviler påa t de færreste hadde sett lekker ut i akkurat den posisjonen den jenten hadde på bildet, selv om man har en modellkropp. Og for min del må du synes hva du vil, og det gjør jeg også Min personlige mening, og si at noen burde trene er i mine øyner en frekk kommentar,s pesielt når man leser at hun er fornøyd med kroppen sin. Du kan si du ikke syns hun var sexy, og ferdig med det. Men å foreslå at hun skal trene, er frekt, for du bestemmer ikke hvordan hun skal se ut. Hun sier selv hun er fornøyd, og da er det frekt å si at hun burde trent. Din personlige mening eller ikke, for når det gjelder om hun skal trene eller ikke, så har du faktisk IKKE noe rett til å komme med din eprsonlige mening. For det er HENNES kropp, og HUN bestemmer over den, så får du mene hun er sexy eller ikke. Sa at hun ikke var feit i første innlegg, men hun hadde fortsatt i mine øyne for mye på kroppen. Den posisjonen er sikkert ikke ideel nei, men uansett så ser man at kroppen ikke er spesielt trent. Har ikke noe med å være model tynn, har noe med å være slank.. Og hvorfor er det frekt å si at hun bør trene? det er en begunnelse til at jeg ikke synes hun er sexy. Dette er et diskusjons forum.. 'Er hun sexy? Nei' < det er ingen diskusjon, argumentene er diskusjonen og om folk ikke tåler å lese andre menneskers meninger om slike saker så får de helder holde seg borte og heller lese og diskutere andre ting. Og ja, det er hennes kropp og henne bestemmer.. men jeg kan fortsat mene at jeg synes hun burde trene. Det er min kropp og jeg bestemmer og likevel blir jeg ofte fortalt at jeg burde slutte å røyke, burde trene mer for kondisens skyld, burde sove mer.. folk mener ting om andre hele tiden og det er ikke frekt - det er sånn det er. Endret 29. juni 2010 av <CupCake>
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2010 #40 Skrevet 29. juni 2010 Hun er vakker som hun er. Man blir ikke penere av å se syltynn og superveltrent ut. Supermodeller har da på ingen som helst måte en perfekt kropp. Hun seer helt normal og kvinnelig ut. Hvorfor være tynn bare for å være tynn? For noe tull. Jeg skulle ønske folk kunne bruke hjernen sin litte grann. Hun skylder dere ingenting, ingen eier hennes kropp. Gud forby at ikke alle jenter ønsker å sulte og trene seg i hjel bare for å se ut som de anorektiske Hollywoodstjernene. Hva blir det neste? Skal vi forby alle jenter som veier over 55 kilo å vise seg ute i offentligheten? Lurer også på når en kjendismann kommer til å få oppleve slik utseendehets... Dette er tragiske greier.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå