Gjest AnonymBruker Skrevet 29. juni 2010 #1 Skrevet 29. juni 2010 Rockedatteren mottok kraftig hets, både på internett og i aviser, etter at en fotograf foreviget henne med litt «ekstra kurver» på kroppen. Er hun normal eller er hun feit? På en måte syns jeg hun ser blubben ut. Men faktisk tror jeg bare det er uheldige bilder. Hadde hun vært en vanlig person tviler jeg på noen hadde syns hun var tykk? http://www.seher.no/845767/peaches-geldof-forsvarer-seg-mot-vektkritikken Enda et tilskudd i hva er pent-diskusjonen... Hva syns dere?
Gjest ææææsj Skrevet 29. juni 2010 #3 Skrevet 29. juni 2010 Enkelt og greit: Nei... Hu var disgusting, rett og slett.
Calypso Skrevet 29. juni 2010 #4 Skrevet 29. juni 2010 Jeg syntes hun ser bra ut.. I tillegg så syntes hun selv at hun er pen, og det liker jeg veldig godt siden det er så mange som ikke gjør det i disse dager (med tanke på at man får slengt i trynet av media at man MÅ se ut som en catwalk-modell f.eks for å bli sett på som vakker).
Genesis Skrevet 29. juni 2010 #5 Skrevet 29. juni 2010 Hun ser da både pen og slank ut. Slank? Du ser jo valkene tydelig på det ene bildet der. Men ansiktet var ikke så verst, det skal hun ha!
Berentsens Skrevet 29. juni 2010 #7 Skrevet 29. juni 2010 Slank? Du ser jo valkene tydelig på det ene bildet der. Men ansiktet var ikke så verst, det skal hun ha! Hva så? Hun er likevel slank. Disse "vaklene" kommer naturligvis av at hun sitter. Hadde hun stått oppreist ville man fått et helt annet inntrykk av kroppen hennes.
Lillemeg25 Skrevet 29. juni 2010 #8 Skrevet 29. juni 2010 Hun var ikke akkuratt slank nei. Men hun var overhode ikke feit. Sånn er det å være kjendis. Har man en liten valk så blir man kalt for feit
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. juni 2010 #9 Skrevet 29. juni 2010 Hadde ikke skadet å stramme opp litt, men ikke feit i mine øyner nei.
Gjest gjestdeluxe Skrevet 29. juni 2010 #10 Skrevet 29. juni 2010 Rockedatteren mottok kraftig hets, både på internett og i aviser, etter at en fotograf foreviget henne med litt «ekstra kurver» på kroppen. Er hun normal eller er hun feit? På en måte syns jeg hun ser blubben ut. Men faktisk tror jeg bare det er uheldige bilder. Hadde hun vært en vanlig person tviler jeg på noen hadde syns hun var tykk? http://www.seher.no/845767/peaches-geldof-forsvarer-seg-mot-vektkritikken Enda et tilskudd i hva er pent-diskusjonen... Hva syns dere? Søt pike, men: magepartiet, når hun sitter, viser at hun er ganske utrent. Det skal ikke så mye til før hun kan bli fin igjen: ut på joggetur eller annen trening 3 ganger i uken og hun kan bli strammere om noen måneder. Jeg forstår hennes utfordringer i mageregionen...ikke lett, men det er mulig å se bra ut når man er slank i utgangspunktet, og hun ser jo helhetlig normal slank ut, bortsett fra alt fettet på sidene og ved magen.
kanel23 Skrevet 29. juni 2010 #11 Skrevet 29. juni 2010 Jeg synes hun er sexy. Syltynn, nei. Sexy, ja. Tror forøvrig vi har blitt så vant til supertynne hollywooddamer i media at det er dette vi synes ser normalt ut på slike bilder. Hadde vi sett disse i virkeligheten tror jeg vi i mange tilfeller ville syntes de var skremmende tynne.
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2010 #12 Skrevet 29. juni 2010 Synes ikke hun var særlig pen.. ikke min smak. Men kroppen var da ok, og går under kategorien normal (I mine øyne).
<CupCake> Skrevet 29. juni 2010 #13 Skrevet 29. juni 2010 Hun ekke feit, men jeg synes ikke det var pent.. Det er litt for mye og det bør strammes opp..
Suzy Skrevet 29. juni 2010 #14 Skrevet 29. juni 2010 Jeg lurer veldig på hvordan gjennomsnittet her inne på KG ser ut i bikini jeg, når det er så mange som syns den HELT NORMALE jenta der er feit/bubben/ulekker. Syns det er utrolig hvor kritiske folk her inne er
Gjest Vanndråpe Skrevet 29. juni 2010 #15 Skrevet 29. juni 2010 Jeg synes hun ser helt normal ut! Det er slike artikler som gjør at normalt utseende jenter får komplekser. Å kalle henne for tykk er jo absurd.
Vera Vinge Skrevet 29. juni 2010 #16 Skrevet 29. juni 2010 Hvorfor i all verden "bør hun stramme opp"? Blir hun lykkeligere da? Jeg lurer bare på hvilket mål man går etter her. Hun ser da ut som en helt vanlig jente, verken mer eller mindre.
Gjest Pucifer Skrevet 29. juni 2010 #17 Skrevet 29. juni 2010 Syns hun ser ut som ei normal jente (og all ære til henne som tør å gå imot hvordan kjente "skal" se ut)
HedvigR Skrevet 29. juni 2010 #18 Skrevet 29. juni 2010 Syns hun ser helt normal ut og ganske pen i mine øyne Ikke supertrent, men absolutt ikke tykk!
Piper Skrevet 29. juni 2010 #19 Skrevet 29. juni 2010 Jeg lurer veldig på hvordan gjennomsnittet her inne på KG ser ut i bikini jeg, når det er så mange som syns den HELT NORMALE jenta der er feit/bubben/ulekker. Syns det er utrolig hvor kritiske folk her inne er Kunne ikke vært mer enig, og jeg følte meg plutselig smellfeit, siden jeg tydeligvis har litt mer på kroppen enn den damen hadde. jaja, godt jeg er fornøyd selv og til de som mener hunb are kan trene litt, hvorfor skal hun det når hun er fornøyd selv? Skal alle andre rundt henne bestemme hvordan hun skal se ut? og det er ikek viktig hva hun mener selv?
Gundel Gaukeley Skrevet 29. juni 2010 #20 Skrevet 29. juni 2010 Jeg lurer veldig på hvordan gjennomsnittet her inne på KG ser ut i bikini jeg, når det er så mange som syns den HELT NORMALE jenta der er feit/bubben/ulekker. Syns det er utrolig hvor kritiske folk her inne er Kritisk var et pent ord. Selv ville jeg antageligvis brukt ordet hjernevasket.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå