Gjest AnonymBruker Skrevet 28. juni 2010 #1 Del Skrevet 28. juni 2010 Jeg har forelsket meg i en mann i rullestol. Vi har ikke pratet stort, jeg vet ikke grunnen til at han sitter i rullestolen, da jeg kvier meg for å spørre om slikt. Men vi har veldig god kjemi, passer utrolig godt sammen, og jeg vet at han er forelsket i meg også. er det noen her som lever med noen i rullestol? Hva er utfordningene, hva er gledene? Hvordan er det med sex? Hvordan takler du hverdagen? Har dere hjelpepleiere som hjelper til, eller er h*n 100% selvstendig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berentsens Skrevet 29. juni 2010 #2 Del Skrevet 29. juni 2010 Synes du burde snakke med han, han har nok svaret på en god del av det som du lurer på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 29. juni 2010 #3 Del Skrevet 29. juni 2010 Har jo tenkt til det etterhvert, men nå spør jeg her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. juni 2010 #4 Del Skrevet 29. juni 2010 Det kommer jo veldig an på hvor handicapped han er da. Jeg bruker selv rullestol, men klarer å bevege meg litt innimellom. Sex går helt fint, har ikke akkurat stående sex eller ville stillinger. Men finnes måter å gjøre det på. De fleste kvier seg ikke for å snakke om det, men spør en gang du føler at det passer seg. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå