Gå til innhold

er jeg gal?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Har slitt lenge med en depresjon og har PTS. Har i de siste dagene begynt å høre stemmer. Det som å høre sine egne tanker høyt. Bare at det ikke er min stemme, noe jeg selv styrer...blir redd når dette skjer... hva skjer med meg? Hva bør jeg gjøre. Synes det er flaut og vondt og har ikke tort å si det til noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnonymBruker

Hei hei, jeg hører selv stemmer til tider. Når jeg legger meg og også i søvne, og jeg er ikke bekymret selv. :)

Hjernen vår fungerer på rare måter, og jeg synes ikke du skal være redd for dette, men om det plager deg så kan du jo snakke med legen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg har hørt stemmer innimellom, vet at noe er normalt om det er ånder som går igjen, gode ånder eller engler som prater med oss, med om det er deg selv du hører burde du få hjelp?

Opplevde for et par uker siden da jeg stod å pusset tennene på badet, at noen ropte kjempehøyt HAHA!!! Det ble ropt på en måte som om noen hadde avslørt meg rett ved siden av meg. Da var jeg alene ...

Ellers kan jeg høre ting som fra ånder som har levd tidligere i gamle hus og steder.

Men om det er stemmer inni hodet ditt som sier: Gå å stjel vesken til den gamle damen, eller gå å stjel den bilen, eller gå å mobb de barna, eller værre ting som jeg ikke vil nevne her ,.... så bør du oppsøke hjelp så du ikke skader noen eller værre ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vitaminbjørn

Kan hende du har en form for schizofreni.

Selv om dette fint kan leves med, burde du dra til legen din og få noe hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...