Gjest Anonymous Skrevet 1. mai 2002 #1 Del Skrevet 1. mai 2002 Hva mener en mann når han - som du aldri har snakket med før - bare helt plutselig vil betale for drinken din i baren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
{Ane} Skrevet 1. mai 2002 #2 Del Skrevet 1. mai 2002 en mann som tilbyr seg å betale drink til dama, er ute på skjekkern. Les: one night stand. Men ikke nødvendigvis? ..eller jo Damer som vil spandere på gutta gjør det av og til fordi de vil vise hvor ansvarlige de er, og selvstendige med ben i nesa. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 1. mai 2002 #3 Del Skrevet 1. mai 2002 En mann som spanderer er ute etter ett nyp. Jeg lar aldri fremmede menn spandere på meg, det er ett prinsipp. Jeg lot de heller aldri gjøre det før jeg ble forlovet. Menn er alltid ute etter valuta for pengene sine men Milla er ikke din etter 3 Cosmopolitans Milla12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 1. mai 2002 #4 Del Skrevet 1. mai 2002 ...men 7, derimot! Neida. En ukjent mann som "helt plutselig vil spandere drinken din", vil "helt plutselig ha seg et ligg". Samtalen mellom disse to hendelsene, er som oftest godsnakking, eller oppvarming, om du vil. Jeg tar meget sjelden imot slike tilbud, da jeg vet det ikke betyr annet enn en forsikring om et knull senere den aftenen. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. mai 2002 #5 Del Skrevet 1. mai 2002 Ville det vært "stygt" å tatt imot da, og så bare gått...hehe.. Tror nemlig det kunne blitt en ganske billig kveld.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 1. mai 2002 #6 Del Skrevet 1. mai 2002 Har overhodet ikke problemer med å bli påspandert drinker. Har aldri følt meg forpliktet til noe som helst ved å takke ja til en drink. Men det å takke ja er derimot en fin anledning til å prate med mannen. Har truffet mange interessante mennesker på den måten. Men har nok ennå tilgode å hatt sex med noen av dem sånn samme kvelden. I samme slengen: Han jeg har et forhold til nå, traff jeg ute på byen 8 år tilbake i tid. Har nok blitt endel spandering i løpet av årene, men han fikk meg ikke på kroken før sent i fjor høst...Var vel helst ikke alle drinkene som gjorde susen. Jeg trenger altså laaang "oppvarming". _________________ Vibeke 1212[ Dette Innlegg er endret av: Vibeke den 2002-05-01 22:52 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 1. mai 2002 #7 Del Skrevet 1. mai 2002 Hehe - Vibeke er en luremus Hvor mange drinker har du spandert på ham dah? Her går vi andre dødelige og sender drepende blikk eller sånn passesøtt takker pent "neitakk" med høflig og femi stemme bare for at denne bergenserjenta sier YES. Bare for å stikke av...i ÅTTE år!! Går og legger meg! Syntes jeg var råå som kverulerte med å få betale for hans drinker minst 50% av tida selv om han tjener sånn ca 4 ganger så mye som meg og ventet et halvt år før han fikk et inntrykk av hva som skjulte seg under nylonstrømpene... *kødder litt...visste dere forresten at ordet "kødder" blir brukt fra talestolen på Stortinget??? Ble litt paff da* Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 1. mai 2002 #8 Del Skrevet 1. mai 2002 Kødde betyr egentlig pi##... Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 1. mai 2002 #9 Del Skrevet 1. mai 2002 kødd betyr pi**. Kødde må da bety å pik*e. Hva er å pik*e?? "Jeg bare pik*er med deg, ikke ta det så seriøst". Må spørre den pensjonerte norsklæreren min neste gang jeg ser ham. Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 1. mai 2002 #10 Del Skrevet 1. mai 2002 Maiken! Spandert på han har jeg også gjort, det kan jeg love deg! Men 50% som du, nei det tviler jeg på! Stilig stål-dame, du! Greien er at jeg ikke gidder mistenke folk for bare å ha én tanke i hodet når de tilbyr å spandere drinker, middager m.m. Jeg anser meg selv for å være hyggelig selskap sånn helt uten å måtte spre beina. Vil de vise at de setter pris på meg med en drink; ja, takk! Hilsen luremusen12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 1. mai 2002 #11 Del Skrevet 1. mai 2002 Javel, da! Så er jeg paranoid dah MEN: jeg har tilgode å møte en mann som treffer meg på spiker'n og sier: Hei du, lyst på en Jack Daniels? Med eller uten is? Som regel så mistenker de meg for å like sånne Cosmopolitans som Milla snakker om. Søte, ekle (tror jeg da) smeltede seigmenner ispedd noe alkohol med paraply og kvalmende dilldall for å pynte opp. Hvis en fyr gjennomskuet meg sånn til de grader at han skjønte at jeg likte whisky (hehe) så ville jeg kanskje ofret ham no'mer enn et iskaldt avvisende blikk. Eller dette høflige svadasvaret som menn nok hater. Gøy spørsmål. Sjekkescenariet er noe hektiske stressgreier. Deilig (!) å ikke være en del av det. Selv om det er gøy å være observatør. Avsporing er vel hva vi kaller dette. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 1. mai 2002 #12 Del Skrevet 1. mai 2002 Forøvrig betyr å "pikke" på noe eller noen å plukke, hakke på noen/noe - gjerne i negativ forstand bry seg mye om detaljer og ubetydelige ting. Er det det de gjør på Stortinget? De "pikker" på hver minste detalj? Sånn er det å vokst opp i Bæærgæn...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 2. mai 2002 #13 Del Skrevet 2. mai 2002 Ja, Bergen er en stat i staten. Eget språk og allting Haha, "pikke" på noen? Hørtes litt sånn maskulint ut...Synes jeg hører Søviknes og de andre bergensgutta: "hei du, slutt å *pikk* sånn på meg". Hm, må innrømme at jeg tenker koffert når jeg ser for meg selv pi*ke på noen. Trodde kanskje dette var en sånn strap-on-utstyr-terminologi (?).Det at jente kan pik'ke på en annen mener jeg... Skal ta en tur til sjefen og pik*e på ham for elendig tilbakemelding på siste avviksrapport. Uff, har vært for lenge på KG. Sånt blir det bare tøv av Kjære initiativtaker av tråden: ikke bli sint pga avsporing. Takler ikke sinte folk i dag. PC har gått ape 5 ganger allerede, og jeg er mildt sagt tense Vennlig hilsen Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katta Skrevet 2. mai 2002 #14 Del Skrevet 2. mai 2002 For å komme på rett kjøl igjen... Pleier å sie "Nei takk, eg kjøper selv", muligens etterfulgt av et "Men du er velkommen å stå/sitte... og prate", hvis vedkommende virker interessant. Føler meg liksom forpliktet å prate med han, hvis han kjøper til meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2002 #15 Del Skrevet 2. mai 2002 Før spanderte vi drinker og middag en hel kveld på damene,bare for at damene dro hjem etterpå.Etter at russerdamene kom ble det slutt. Mann fra kautokeino trives bedre nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiriltunge Skrevet 2. mai 2002 #16 Del Skrevet 2. mai 2002 Jeg ser mannen an før jeg lar ham spandere. Er jeg i humør til å prate med noen, og synes han ser hyggelig ut, sier jeg ja takk. Uten å tenke på eventuelle baktanker! Jeg tror faktisk ikke at alle menn som spanderer en drink kun er ute etter én ting. Men har jeg mistanke om det, eller vil være for meg selv, eller ikke synes noe om fyre, ja, da takker jeg pent nei. Jeg går da tross alt ikke ut uten å ha med penger å bruke, heller, da! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 2. mai 2002 #17 Del Skrevet 2. mai 2002 Jeg har no vært på byn mange ganger og blitt godt bedugget uten å ha brukt noe serlig av min egen lomme på drinker. Takker nesten alltid pent ja til en drink som blir spandert ,prater med vedkommende og gir uttrykk for at jeg ikke vill bli med noen hjem pga.noen drinker. Det pleier ikke bli noe sure miner over det somregel Så jeg sier takk pent for komplimanget (som det faktisk er om noen finner deg så atraktiv at di vill spandre på deg) drikk og koz deg 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2002 #18 Del Skrevet 2. mai 2002 Maiken. Vi har vært ute i "hardt vær" før vi... Og whisky er godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 3. mai 2002 #19 Del Skrevet 3. mai 2002 Så ble d da endelig noe på disse Kautokeinotypene. Så fint for dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2002 #20 Del Skrevet 3. mai 2002 Tror Kautokeinomannen akkurat svarte på hvorfor menn (i allefall de fra Kautokeino) spanderer drinker på oss... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå