Gjest sue84 Skrevet 28. juni 2010 #1 Del Skrevet 28. juni 2010 Kjæresten min har vert plaget med psoriasis i flere av neglene sine i flere år.. avogtil er det så ond at han ikke klarer jobbe engang, har vert med lege,sykehus, spesialist og alt.. men alle sier at det er ikke noe og gjøre med det.. jeg har da veldig vanskelig for og tro på det... noen som har hørt om lignende og kansje vet om det er noe håp for neglene hans? (skriver det på 2 plasser for usikker hvor det passer seg best) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anica Skrevet 29. juni 2010 #2 Del Skrevet 29. juni 2010 Kjæresten min har vert plaget med psoriasis i flere av neglene sine i flere år.. avogtil er det så ond at han ikke klarer jobbe engang, har vert med lege,sykehus, spesialist og alt.. men alle sier at det er ikke noe og gjøre med det.. jeg har da veldig vanskelig for og tro på det... noen som har hørt om lignende og kansje vet om det er noe håp for neglene hans? (skriver det på 2 plasser for usikker hvor det passer seg best) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iah Skrevet 29. juni 2010 #3 Del Skrevet 29. juni 2010 Faren min har også psoriasis i neglene, men han er ikke så plaget at han ikke kan jobbe. Han har fått samme beskjed som kjæresten din, det er ingenting å gjøre med det dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sue84 Skrevet 3. juli 2010 #4 Del Skrevet 3. juli 2010 ja var det vi også trodde, men har nå googlet litt på det, og det ser ut som der er litt av hvert man kan gjøre.. merkelig at legene ikke opplyser om det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 3. juli 2010 #5 Del Skrevet 3. juli 2010 Heisann Jeg har selv psoriasis i tåneglene, ikke noe å gjøre med det. Grunnen til at de sier det ikke er noe å gjøre med psoriasis i negler, selv om man som dere kan lese seg til behandlinger, er at målrettet behandling mot neglene ikke har noen videre suksessrate, og at systemisk behandling heller ikke har noen påvist garantert effekt, derfor blir ikke slik behandling tilbydt om man ikke har grunn til å behandle systemisk ved psoriasis andre steder på kroppen. Dette er grunnen til at legene sier at det ikke er behandling for neglepsoriasis. Psoriasisen sitter i selve negleroten, og eneste måten å være sikker på å bli kvitt det, er om man fjerner neglen (altså trekker den ut) og behandler med et middel som dreper selve negleroten. Dette vil jo da føre til at man ikke får noen ny negl som vokser ut. Ellers om man googler finner man nok mange måter å behandle på, og her som med alt annet må man jo bare prøve og feile, jeg ville bare oppklare hvorfor legene sier at det ikke finnes noe å gjøre med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sue84 Skrevet 5. juli 2010 #6 Del Skrevet 5. juli 2010 off så kjipt.. synest så synd i han. for han har det ont hele tiden.. det var synd det ikke er noe man kan gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå