Gå til innhold

Hva slags kvinner tenner dere på?


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Rozzetta

Ingen korsetter og silikoner kan hjelpe deg om du har en fucked up kropp fra naturens side.Så slutt å var så utrolig missunelig på jenter som fakktisk har en nydelig kropp.Blir sikkelig irritert av sjalu kjerringer med 20 kg for mye på kroppen.

Nå er ikke jeg hun du refererer til, men jeg vil bare si at INGEN kvinnekropper er fucked up! Seriøst, BLI VOKSEN! Alle kvinnekropper, feite, tynne, silikonfylte eller naturlige, er vakre på sin måte. Det er jentunger som deg som gjør at jeg er flau over å være kvinne. Hvor gammel er du egentlig? Jeg er så drittlei barnslige og misunnelige damer som må rakke ned på andre damekropper hver gang situasjonen byr seg. Det er litt rart at du kritiserer henne for å være misunnelig når du er like spydig og misunnelig selv, bare enda verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Nå er ikke jeg hun du refererer til, men jeg vil bare si at INGEN kvinnekropper er fucked up! Seriøst, BLI VOKSEN! Alle kvinnekropper, feite, tynne, silikonfylte eller naturlige, er vakre på sin måte. Det er jentunger som deg som gjør at jeg er flau over å være kvinne. Hvor gammel er du egentlig? Jeg er så drittlei barnslige og misunnelige damer som må rakke ned på andre damekropper hver gang situasjonen byr seg. Det er litt rart at du kritiserer henne for å være misunnelig når du er like spydig og misunnelig selv, bare enda verre.

Hahaha. Skulle ikke du også ønske at alle mennene i et lokale stirret på deg med beundring og at alle ville danse med deg,at alle sa du var vakker, at alle ville spandere, at alle ville bli med deg hjem?! Jeg har i tillegg høy utdanning og anser meg som intelligent, men nyter det for det. Jeg liker ikke kvinner uten former (og de liker ikke meg heller), de er gjerne også slu og ondskapsfulle. Det er ikke nødvendigvis slik at "snillhet og godhet" tilhører de mindre attraktive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lolita___

Nå er ikke jeg hun du refererer til, men jeg vil bare si at INGEN kvinnekropper er fucked up! Seriøst, BLI VOKSEN! Alle kvinnekropper, feite, tynne, silikonfylte eller naturlige, er vakre på sin måte. Det er jentunger som deg som gjør at jeg er flau over å være kvinne. Hvor gammel er du egentlig? Jeg er så drittlei barnslige og misunnelige damer som må rakke ned på andre damekropper hver gang situasjonen byr seg. Det er litt rart at du kritiserer henne for å være misunnelig når du er like spydig og misunnelig selv, bare enda verre.

Dessverre for deg så er ikke alle kropps former vakre nei og spessielt når jenta i tilegg ser ut som hele verden faller sammen.Den perfekte kroppen er fakktisk former og på de rette stedene.Og missunelig er jeg hvertfall ikke,men damer som deg er vel det på damer som ser bra ut og har de rette formene.Det er du som er den barneslige her ved at du klikker som om verden faller om.Føler du deg truffet??Du kan jobbe med kroppen din trene og spise sunt da ser man som regel bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lolita___

Hahaha. Skulle ikke du også ønske at alle mennene i et lokale stirret på deg med beundring og at alle ville danse med deg,at alle sa du var vakker, at alle ville spandere, at alle ville bli med deg hjem?! Jeg har i tillegg høy utdanning og anser meg som intelligent, men nyter det for det. Jeg liker ikke kvinner uten former (og de liker ikke meg heller), de er gjerne også slu og ondskapsfulle. Det er ikke nødvendigvis slik at "snillhet og godhet" tilhører de mindre attraktive.

helt enig med deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen

Hahaha. Skulle ikke du også ønske at alle mennene i et lokale stirret på deg med beundring og at alle ville danse med deg,at alle sa du var vakker, at alle ville spandere, at alle ville bli med deg hjem?! Jeg har i tillegg høy utdanning og anser meg som intelligent, men nyter det for det. Jeg liker ikke kvinner uten former (og de liker ikke meg heller), de er gjerne også slu og ondskapsfulle. Det er ikke nødvendigvis slik at "snillhet og godhet" tilhører de mindre attraktive.

Joda joda - er sikkert mange som ønsker oppmerksomhet iblant når de går ut - men allt med måte .Kan bli litt for mye av det " gode " også om man kler seg akkurat som Kelly Brocks .For det er det jo nesten ingen andre som gjør på mitt sted i hvertfall .Da ville man skilt seg veldig ut fra mengden og det kunne føltes ubehagelig faktisk .

Hadde jeg kledd meg slik - ville jo alle stirret og stirret på meg forde jeg var så " overpyntet " for anledningen .Jeg ville følt det ble for mye stirring fra fremmede .Derfor liker jeg ikke å vise for mye heller av kroppen .Er ikke kroppen menn skal vise interesse for i første omgang , men MEG som person og menneske .

Menn ville bare grafset på meg , og behandlet meg skikkelig " dum og deilig " om jeg kledde meg så utpreget femi som det Kelly gjør i den kjolen med korsett undertøy .Gikk an å gamle dager da menn kunne oppføre seg som gentleman med selvkontroll ....men i moderne tid tror de det er fritt frem å klå og være sykt innpåsliten om man kler seg slik .Jeg har bare dårlige erfaringer med å kle meg for sexy ...

Slik kan man kunn kle seg på ball under finere anledninger .Ikke en vanlig kveld ute på byen eller bar syns jeg .Det blir overpyntet / stivpyntet ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Androgyna tjejer, fast inte manhaftiga, bara pojkaktiga. På samma sätt som jag tänder väldigt på feminina män med kvinnliga ansiktsdrag och rörelsemönster. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det nesten bare jenter (biseksuelle?) som svarer her?

För att det är kvinneguiden, vilket betyder att det främst är kvinnor som läser. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

og hva er greia med at hu ene som skrev her at kelly bruker korsett og har silikon??Utifra disse badedrakt bildene ser du at jenta har definerte former so om hun har silikon det kler hun.Ingen korsetter og silikoner kan hjelpe deg om du har en fucked up kropp fra naturens side.Så slutt å var så utrolig missunelig på jenter som fakktisk har en nydelig kropp.Blir sikkelig irritert av sjalu kjerringer med 20 kg for mye på kroppen.

Jeg tenner ikke på damer, men legger likevel merke til pene damer (mer "sånn skulle man sett ut" enn "hun skulle jeg likt å pule"). Jeg synes bl.a. Kim Kardashian, Mira Craig, Jessica Alba, Christina Ricci, Whitney Thompson (første "full-figured" Top Model-vinner), Lily Cole, Catherine Zeta-Jones, Eva Longoria og Hayden Panettiere er vakre damer. Pluss mange flere jeg ikke kommer på i farten.

Endret av Het Potet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.Er ikke kroppen menn skal vise interesse for i første omgang , men MEG som person og menneske .

Artig at du skriver dette womenwomen, etter dine meninger i tråden om penisstørrelse hvor du objektifiserer mannen så til de grader..men det er vel sånn at disse tingene ikke gjelder for deg kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Synes det er utrolig morsomt å lese hvor aggressive man kan bli mot hverandre! "Beauty is in the eye of the beholder" har dere hørt det før?

Synes dere damer skal slutte å Bitch'e mot hverandre og la det maskuline kjønnet svare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hogwash

Jeg tenner på kvinner som utfordrer meg.

-Har egne meninger. (som hun kan begrunne)

-Gir meg nye perspektiver på ting på grunn av våre forskjeller.

-Som utvider min horisont.

Hvis hun i tilleg har mørkt langt hår, har en stram kropp og god humor, er jeg solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenner på kvinner som utfordrer meg.

-Har egne meninger. (som hun kan begrunne)

-Gir meg nye perspektiver på ting på grunn av våre forskjeller.

-Som utvider min horisont.

Hvis hun i tilleg har mørkt langt hår, har en stram kropp og god humor, er jeg solgt.

bytter mørkt til blondt jeg, og deretter signerer jeg denne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Donald Kvakk

Jeg tenner på damer som har glimt i øyet og ikke er alt for sjenerte. Dersom de sjekker meg opp så er det et stort pluss. :) Det hjelper også mye dersom de har spretten rumpe. Ikke tynn men heller ikke tykk. Det er det ytre og utstrålingen som først fanger min interesse, men personligheten er dog viktigere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest AnonymBruker

Hun må være morsom og avslappet, kunne ha det moro med det meste og ikke forutintatt av alt. Trene litt å holde seg i form å ha en tynn og fin figur.

Utadvent og en fin stil, da er jeg ikke vanskelig ihvertfall =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hun skal være tynn, høy, blond og intelligent. Dama til Stordalen er uslåelig. Ingen mann i verden ville sagt nei til henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenner på:

Seksuell selvsikkerhet.

Rocka stil, type converse, tight jeans, tømmermanns-skjorter.

Undercuts-frisyre er også sykt sexy!

Gjerne ha petite-bryst, Kate Hudson er verdens nydeligste dame.

Kreative sjeler, kunstnere, musikere, forfattere.

Lekne: "Kom kom, nå svinger vi oss i lekestativet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...